Bădiță – Cine-s ăștia noi, de ne conduc pe noi?


BĂDIȚĂ – CINE-S AȘTIA NOI, DE NE CONDUC PE NOI?

piesa originală : Lora cu Peter Pop – Singuri în doi

E prea rece acum în pat
Ne îmbrăcăm și-abia respirăm
Aștia iar căldur-au luaat
Am ajuns doi pinguini
Aici sunt cu minus
3 pături în plus
Cine-s ăștia noi?
De ne conduc pe noi

Haide să protestăm
Căldura s-o dăm!
Dacă-i găsim noi îi spintecăm
Haide să ne-n armăm
Vrem să ne fie și nouă bine!

E tot mai frig
Eu încă strig
Că izopren găsim tot mai greu
E tot mai frig
Dar eu #rezist
Încă ține
Haideți și voi după mine

Încercăm să #rezistăm
Împreună reușim
Guvernu’ să-l răsturnăm
Și are rost să îi mazilim
Aici sunt doar friguri
Noi n-am „frezoane”?
Cine-s ăștia noi?
De ne conduc pe noi

Haide ca să strigăm
Noi nu-ncetăm
Până avem căldura ce-o căutăm
Haide să ne-n armăm
Nu cerem mult de  la voi!
E tot mai frig
Eu încă strig
Și sper mereu, că nu mai stau în frig
Să fie cald
Da da-mi doreeesc
Învelit
În izopren Nu este  bine!

De ce așteptăm frigu’ să treaca?
Înghețăm,
Și ce dacă?!
V-am dat votul nostru, dar voi aveți inima de piatră
Ne-am săturat s-auzim de-atâtea ori aceeași placă
E și mai rău frigul și nu-ncepe  ca să ne placă
Și tu ne dai în schimb frig cu mai mult friguț
Mai bine noi, decât tot voi, ne conducem singuri băi!
Și gradele-n casă-ncep să se-ntoarcă
Ce spunem și gândim mereu acum se leagă

Haide ca să strigăm
Noi nu-ncetăm
Până avem căldura ce-o căutăm
Haide să ne-n armăm
Nu cerem mult de  la voi!
E tot mai frig
Eu încă strig
Și sper mereu, că nu mai stau în frig
Să fie cald
Da da-mi doreeesc
Învelit
în izopren, Nu ne e bine!



Lasă un răspuns

