În Guvernul de „renume”


În GUVERNUL DE „RENUME”
 
(DE RAABIS-ȘTEFAN BĂDIȚĂ, PARODIE DUPĂ „ÎN PĂDUREA CU ALUNE”)
 
 
În Guvernul de „renume”
Erau membri doar limbrici
Vine Sorinel și spune:
-Ordonez și eu p-aici
Fur-fur-fur, fur-fur-fur
-Ordonez și eu p-aici
 
Iată vine și-o Olguță
Perfect-simplu vorbind mereu
Dacă e loc în Guvern,
-Capră vreau să stau și eu!
Fur-Fur-Fur, Fur-Fur-Fur
-Capră vreau să stau și eu!
 
Și Ciordache stringă-ndată
Iată am dat duma eu!
Strada toată-i enervată
Merg să m-ascund în weceu!
Stradă toată-i enervată
Merg să m-ascund în weceu!
 
Și-n Guvernul de „renume”
Sunt membri niște limbrici
Sorinelul și-o Olguță,
Ciordache și alți limbrici!
TRA-LA-LA, TRA-LA-LA
NOI VREM ALT GUVERN AICI!

 
Lasă un răspuns

