Parodie – 1, 2, 3, 4 (Unde mandatu’ nu e)


Parodie la piesa Deliei – 1234 (Unde dragoste nu e)


 

1, 2, 3, 4 (Unde mandatu’ nu e)

Raabis-Ștefan Bădiță


 

Dar unde mandatu’ nu e, nimic nu e,

Nici bani nu sunt, nici fetițe,

Iar eu nu mai am ce furaaaaaa

Am revenit ca de-obicei

O dată-n 4 ani, cotei!

Îmi fac griji pentru mine bei

Dar am griji, dar am griji,

Dar am, dar am, dar am griji,

Dar am griji, vreau ca să te văd votând

Cu toți ai mei (și doar ai mei)

Cu toți ai mei (și doar ai mei)

Se zice că dacă dai salam ai tot ce vreeei,

Și toți ai mei (și doar ai mei)

Dar toți ai mei (numai ai mei)

Se zice că dacă dai salam ai tot ce vreeei

Dar unde mandatu’ nu e, nimic nu e,

Nici bani nu sunt, nici fetițe,

Iar eu nu mai am ce furaaaaaa

Dar unde mandatu’ nu e, nimic nu e,

Nici bani nu sunt, nici fetițe,

Iar eu nu mai am ce furaaaaaa

Iar eu nu mai am ce furaaaaaa

1, 2, 3, 4  – 1, 2, 3, 4  – 1, 2, 3, 4  Hai bă și votează că se termină mandatu’

5, 6, 7, 8  – 5, 6, 7, 8  – 5, 6, 7, 8 Eu te fur puțin, altul te fură de tot!

Dacă campanie încă e

Hai s-o dăm în petrecere

Vă dau uleiuri rând pe rând

Vă mint râzând, vă mint râzând

Vă mint, vă mint, vă mint,

Vă mint râzând, că vreau să vă văd votând

Cu toți ai mei (și doar ai mei)

Cu toți ai mei (și doar ai mei)

Se zice că dacă dai salam ai tot ce vreeei,

Și toți ai mei (și doar ai mei)

Dar toți ai mei (numai ai mei)

Se zice că dacă dai salam ai tot ce vreeei

1, 2, 3, 4  – 1, 2, 3, 4  – 1, 2, 3, 4  Hai bă și votează că se termină mandatu’

5, 6, 7, 8  – 5, 6, 7, 8  – 5, 6, 7, 8 Eu te fur puțin, altul te fură de tot!


23846eugen-durbaca


Lasă un răspuns

