Parodie: Votarea


 

VOTAREA

(piesa originală: Cassa Loco – Tocana)

 

În noaptea asta magică, cu toții vom petrece,

Acuș vine votarea, primim o ciorbă rece

Celebrii mititei cu pâine și muștar

Vine printre noi, domn parlamentar!

Pe masa-s așezate costițe afumate

În bucătărie, icre cam de toate

Bucuros eu stau cu polonicu-n mână

Galațiului îi place muia cu smântână

De la Stan am luat tunelul fermecat

Mi-am pus 3 dorințe: să-l văd finalizat

Mă-nbie cu rondele, să mănânc chiftele

Domn’ parlamentar citește în stele

Sărăcuțele votante, la tigaie se adună,

Galațiu-i săturat această săptămână

Și-acum toată lumea, strigați cu toți în cor:

Votul este scump! Scoate puiul din cuptor!

 

N-am să te uit niciodată

Tu ești cea mai bună bucată

N-am să votez și altceva

Mâncare, ești dragostea mea!

 

Mi-e poftă de o pizza cu fructe de mare

Domn’ parlamentar? – Săptămâna viitoare!

Pe tavă voi aveți brânză și smântână

Facem și noi cinste, în această lună!

Ardei cu sărăcie, ceapă și minciună,

Mâncați acum cât vreți, doar în această lună

Cheful e pe cinste, distracția e mare

Sloganul nostru-n viață: VOTĂM PENTRU MÂNCARE!

 

N-am să te uit niciodată

Tu ești cea mai bună bucată

N-am să votez și altceva

Mâncare, ești dragostea mea!

N-am să te uit niciodată

Tu ești cea mai bună bucată

N-am să votez și altceva

Mâncare, ești dragostea mea!

 

Versuri: Raabis Ștefan Bădiță



 

Lasă un răspuns

