Parodie: Taxe[le]tale


TAXE LETALE
(PARODIE DUPĂ MELODIA VORBE LETALE, INTERPRETATĂ DE ALESSIA CU PAVEL STRATAN)


Aș vrea înc-o taxă să meargă
Știu doar să fur, că nu mă leagă
Că eu pot fura și cu mâinile goale
Că sunteți proști și pun taxe letale
Nu-i vina mea
Nu-s eu vinovat c-ai crezut în minciuna mea
Prostia-i vecină cu minciuna, e-n vizită la ea
Eu spun ce vreau și tu mă asculți
Eu spun orice, voi rămâneți muți
Sunt mincinos de meserie și am știut cum să te mint frumos
Aș vrea înc-o taxă să meargă
Știu doar să fur, că nu mă leagă
Că eu pot fura și cu mâinile goale
Că sunteți proști și pun taxe letale
Aș vrea înc-o taxă să meargă
Știu doar să fur, că nu mă leagă
Că eu pot fura și cu mâinile goale
Că sunteți proști și pun taxe letale
Am fost om printre voi, pân’ la sfârșitul lunii,
N-ați înțeles? Era campanie, nu urlați ca nebunii
Am spus doar ce-am vrut s-auzi și m-ați crezut
V-amintiți ce promiteam, de fapt eu vă mințeaaam!
Stați fără nișio grijî, totul are să hie ghini
Pi lumea asta mă-nteresează doar di mini și di mini!
Voi toți împreună, mi-ați construit palate
Din vorbele-n care v-am spus că vă dau de toate
Normal c-aș vrea să vină banii ca pe role
Dar pentru asta-ar trebui niște minți frivole
De la campanie nu ne-am mai întâlnit,
Dar timpul trece împotriva voastră, hotărât
Decât să ne certăm și să ne batem
Hai mai bine înc-un mandat să răzbatem
Nimeni nu poate ca voi să caute, fără motive, noduri în papură,
Dar voi nu știți, o avere furată ce greu se apără?
Știu că nu știți cum e s-aveți bani, pe ora un „kamaz”
Că voi nu ați mâncat nici ieri, nici azi
Dacă ti porți frumos cu mine, o su-di lei din partea mea să știi
Numai ti rog frumos, o lună-n 4 ani să știi!
Dar dacă în campanie noi doi diștepți
Unul a să mintă, apoi tu pi mini să mă crezi
Aș vrea înc-o taxă să meargă
Știu doar să fur, că nu mă leagă
Că eu pot fura și cu mâinile goale
Că sunteți proști și pun taxe letale
Aș vrea înc-o taxă să meargă
Știu doar să fur, că nu mă leagă
Că eu pot fura și cu mâinile goale
Că sunteți proști și pun taxe letale
Ooo
Eeee
Taxe letale
Oooo
Pentru taxe letale
Fur cu mainile goale
Prin taxe letale
Aș vrea înc-o taxă să meargă
Știu doar să fur, că nu mă leagă
Că eu pot fura și cu mâinile goale
Că sunteți proști și pun taxe letale
Aș vrea înc-o taxă să meargă
Știu doar să fur, că nu mă leagă
Că eu pot fura și cu mâinile goale
Că sunteți proști și pun taxe letale


VERSURI: RAABIS ȘTEFAN BĂDIȚĂ


Lasă un răspuns

