BURLEANULE, PLEACĂ…. EȘTI UN TÂNĂR DEZAMĂGITOR…


1. Hagi avea dreptate: fotbalul se va duce de rapa.
2. Iordanescu nu are toata vina. O mare parte din vina o au jucatorii care joaca mai mult in scandaluri si baruri, au fumuri in cap si cam atat.
3. Albania nu mai e aia care incasa 6, noi nu mai suntem aia care dadeam 6. Nici nu-mi amintesc cand am dat intr-un oficial un scor fluviu…. Am dat 3, am incasat 4 in meciu cu Ucraina, am dat 5-1 cu Georgia, poate doar aranjat, cine stie….
4. Mutu si Marica, marii absenti….
5. Poate astia din federatie au inteles ca nu suntem Elvetia, Luxemburg sau alt stat micut cu nevoi de play-off si play-out. Sa preluam in al 13-lea ceas modelul Angliei, unde se joaca un meci la 4 zile, sunt 20 de echipe in Liga 1 engleza, etc…
6. Jucatorii ar trebui sa-si despagubeasca suporterii pentru ca au dat banii degeaba pe biletele la meciurile cu Elvetia si Albania….
7. Nu avem oameni de gol, nu avem atacanti, nu mai avem oameni ce pot face diferenta, precum Mutu, Hagi, Ilie, Danciulescu, Marica ori Raducioiu.
8. Urmeaza preliminariile pentru CM 2018 din Rusia: daca nu schimbam ceva, patim ca in calificarile alea in care am furat-o de la Lituania, Serbia si Franta, urat de tot… Jucam in grupa cu Danemarca, Muntenegru si Polonia…. Se califica prima echipa direct, iar cele mai bune 8 din 9 locuri 2, joaca barajele.
9. CE NAIBA A FOST CU MENTALITATEA ASTA CALCULATA??? O FURAM DE LA FRANTA, EGAL CU ELVETIA SI VICTORIE CU ALBANIA?! Trebuia sa jucam la victorie toate meciurile. Nu aveam nimic de pierdut. Mai ales in ala cu Franta….
10. Mi-as dori un tandem Dorinel Munteanu – Dan Petrescu la nationala…..
Lasă un răspuns

