Site-ul fostului primar, Marius Stan, plin de greșeli gramaticale


Am intrat azi pe site-ul fostului primar, Marius Stan…. La rubrica de prezentare am observat scris Galați-ului. Prima dată crezui că-i o greșeală de tipar, că na, se întâmplă oricui…. Dar când vezi de mai multe ori + exprimarea…

În cei aproape patru ani de mandat am realizat 106 proiecte de investiţii, altele 25 sunt în derulare, iar altele 21 au studiile de fezabilitate aprobate. La fel de important e faptul că am gândit o strategie de dezvoltare a municipiului pe termen scurt și mediu, care va readuce Galați-ul în topul orașelor performante.

N-am luat eu mereu 10 la limba și literatura română, dar are scris Galați-ul și folosit articolul hotărât enclitic „altele” în loc să fi scris că a realizat 106 proiecte de investiții, ALTE 25 ÎN DERULARE, IAR ALTE 21 cu studii de fezabilitate.

Așadar și prin urmare, deoarece, pentru că și fiindcă cei care au scris, au greșit, merită concediați!

New Bitmap Image

*** titlul de fost primar, este pamflet sau o pură predicție.

Lasă un răspuns

