Ruby – Tată (varianta de Galați)


no-water

RAABIS ȘTEFAN BĂDIȚĂ – TATĂ

(MELODIE ORIGINALĂ: RUBY – TATA)

 

Am obosit de-atâta muncă și tare m-aș spăla

Alerg către cadă și las’ să se-ncâlzească apaaaa

Eu în bucătărie pregătesc balia,

De 3 ore nu se încălzește, apaaaaa

 

Nu e caldă, apa tot rece se duce

Centrala bună știu că tare mult aduce

Dar e scumpă și n-am bani s-o plătesc pe toată

Apa-i rece iar eu îs nespălată

 

Uite-mă tată, sunt nespălată,

Aștept să curgă și recea,

Iar este tăiată,

Tată, am cada uscată,

Obiectul ăsta este nou,

O folosesc ca bibelou

 

Tată, îmi spuneai că într-o zi se va lua apa,

Și aer pe țeavă voi aveeeea

În cartierul ăsta nu mai avem apaaaaa

Dar îmi convenea cu chiriaaaaa

 

Nu e caldă, apa tot rece se duce

Centrala bună știu că tare mult aduce

Dar e scumpă și n-am bani s-o plătesc pe toată

Apa-i rece iar eu îs nespălată

 

Uite-mă tată, sunt nespălată,

Aștept să curgă și recea,

Iar este tăiată,

Tată, în cadă uitată

Dușul ăsta este nou,

Îl folosesc ca bibelou

 

Și ceasul se-nvârte grăbit pe sub masă,

Factura la apă, orice aș face e grasăăăă,

Și ceasul se-nvârte grăbit nu se lasă,

Plătesc apă caldă de parcă-i adusă din Lhasa

 

Uite-mă tată, sunt nespălată,

Aștept să curgă și recea,

Iar este tăiată,

Tată, în cadă uitată

Dușul ăsta este nou,

Îl folosesc ca bibelou

 

Tată, acu sunt spălată,

Câteodată nu-i ușor,

Sunt la vecinu-n dormitor!



Versurile sunt pamflet, tratați-le ca atare! Este a 3-a piesă cu motivul lipsei apei din Galați. Poate fi un nou motiv literar practic, precum motivul salcâmului, motivul oii, motivul mânăstirii, ș.a.m.d


 

 

Lasă un răspuns

