Am nevoie de ajutorul dumneavoastră pentru a fi „Rector pentru o zi”


Particip la concursul „RECTOR PENTRU O ZI” . Am nevoie de aprecieri la comentariul meu.
 
Este primul din lista, cel cu multe masuri pentru Universitatea Dunarea de jos Galati.
 
Daca nu-l vedeti, dati click pe „vezi alte 2 comentarii”. Am nevoie de aproximativ 200 de aprecieri. Miercuri, ora 14:00 se incheie votarea.
 
Multumesc anticipat!  Clic aici pe legatura si gasiti comentariul meu, primul, de pe contul Raabis Ștefan Bădiță, cu 11 măsuri. 
 
rector
 
Lasă un răspuns

