Din 21 martie, porcăriile de trasee 50 și 51 pt. Colegiul Cuza intră în vigoare…


Și spun porcării deoarece, pentru că și fiindcă aceste trasee sunt haotice, nu acoperă decât partea de sud-vest și vest a orașului Galați și circulă de 5 ori…. AAAAAAAAAAAAA și se suprapun 70% din parcurs. Mai jos aveți comparația între ce am propus eu și la ce s-a ajuns în teren.

Știți bine că eu am sesizat lipsa transportului public acolo către autorități și mi-au răspuns afirmativ, că vor rezolva problema. M-am implicat cât de mult am putut, într-o perioadă am vrut să strâng și semnături din tot liceul de la elevii care au cel puțin C.I., semnături pe bune, tabel vizat și semnat de primar….

Am vorbit cu domnul primar și mi-a explicat exact unde face stație, etc. Dar ca trasee nu m-am așteptat la această dezamăgire cruntă!!!! Eu am propus modificarea traseelor 17 și 105, pe care l-am propus cu numărul 18 iar împreună cu 16, elevii de la Cuza știau clar: lângă liceu ne lasă 16, 17 și 18, iar mai departe puțin ne lasă 9, 10, 11, 19, 20, 22, 102, etc. Propunerea mea acoperă aproape tot orașul, exceptând zona IFR, Coșbuc, Port, Țiglina 3, Filești și Bădălan. Cu propunerea lor, vedeți lipsa ….

Era să uit: traseele acestea nu sunt făcute cu dedicație celor de la Cuza, mai ales că în zonă sunt: Complexul Muzeal, Complexul Sportiv Siderurgistul, Trecerea cu bacul, alte firme și firmulițe, blocurile de pe Bd. Cloșca, Parcul Cloșca, etc….

COMPARATIE EU-PRIMARIE 2

2 gânduri despre “Din 21 martie, porcăriile de trasee 50 și 51 pt. Colegiul Cuza intră în vigoare…

  1. Stație de autobuz la bănci când? Fac 15 minute pana la CEC sau Agenție……………nu mi se pare ok

    Apreciază

Lasă un răspuns

