Bătaie de joc pe bani publici! Tunelul feroviar închis în 1996, refăcut greșit și gara Galați cu pasarele fără scări rulante!


La Galați, deși orașul stă mai mult pe ape, avem 2 tuneluri feroviare, în nordul orașului. Cel deschis de regele Carol I prin anii 1800 și ceva, a fost închis în august 1996 pentru reabilitare. Reabilitare făcută greșit! Am aflat din interiorul CFR că prin tunelul „original” (căci cel prin care circulăm acum este cel făcut în perioada comunistă, – anii 60 – când s-au dublat și electrificat liniile de cale ferată.

Deși n-am studii tehnice și nu toți avem, este la mintea cocoșului, că dacă te uiți atent la acel tunel, vezi că-i mai scund…. Nu am crezut asta până nu mi-a fost confirmat și de angajați ai C.F.R.


A 2-a problemă este la clădirea gării. Umblă zvonurile că pasarelele de acces către linii nu sunt prevăzute cu scări rulante, iar dacă vrei să ajungi la linia 2 – 3 – 4 – 5 – …… trebuie să urci. În gară sunt 2 scări rulante foarte înguste, dar chiar dacă urci pe acolo când mergi spre tren, tot trebuie să cobori, iar la sosirea în ilustrul municipiu, trebuie să urci….


JAFUL ESTE MESERIA NOASTRĂ…. este cel mai bun slogan pentru cei ce-și bat joc de banii publici!!!

Anunțuri

3 gânduri despre “Bătaie de joc pe bani publici! Tunelul feroviar închis în 1996, refăcut greșit și gara Galați cu pasarele fără scări rulante!

  1. pai normal ca pasarela trebuie si poate sa aiba scara rulanta…. integrata in pasarela …. e o pasarela moderna, automata :))) 😀 scarile alea au functionat prin 2006-2007, apoi au apus. cladirea garii este in constructie din 1988…. s.am.d.

    Apreciază

  2. Exprimarea nu este foarte clara. Dar, intai de toate, pasarelele ar trebui sa aiba scari rulante? Simpla intrebare, pur si simplu nu am auzit de astfel de cazuri. Apoi, scarile rulante din gara (desi, navetist de 4 ani, nu le-am vazut nici macar o data functionand) duc spre etaj, cu tot ce gasesti acolo. Evident ca trebuie sa cobori ca sa mergi spre tren.

    Apreciază

  3. „Am aflat din interiorul CFR că prin tunelul „original” (căci cel prin care circulăm acum este cel făcut în perioada comunistă, – anii 60 – când s-au dublat și electrificat liniile de cale ferată.”…? Deci, pana la urma, ce este cu tunelul original?

    Si daca este mai scund tunelul original, care este problema? Nu poate fi folosit de locomotivele neelectrice?

    Care este treaba cu cladirea garii pana la urma? Umbla vorba sau se poate verifica clar la fata locului?

    Hai sa facem treaba pana la capat, nea Stefane, si sa vezi atunci cum curg laudele. OK?

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s