Calea ferată de la Filești Nord a fost vândută, cu tot cu pod, unui țigan din Sibiu, ca fier vechi!!!


Calea ferată de la punctul Filești Nord a fost vândută, cu tot cu pod, unui țigan din Sibiu, ca fier vechi!!!

Aceasta este România zilelor noastre, în care se vinde totul la fier vechi. Ieri am vrut să fotografiez podul feroviar pe care mergeau trenurile ce veneau dinspre Filești, către Filești Nord, sau mai bine zis care intrau cu marfă până la fostul Trefo.

Azi știți zona mai bine ca fiind Centrul Comercial Galați. Linia de tren trecea pe lângă Depozit, printre actualele Kaufland și Carrefour și mergea până la Trefo….. sau dincolo.

1904066_10152800772329941_2418468682078347030_n

Ieri am bătut Fileștiul pt. a asculta oamenii de acolo, care nu-s băgați în seamă, deși aparțin de GALAȚI! Nevoile lor pe scurt sunt: TRASEUL 25 DE PRELUNGIT, POST DE POLIȚIE, GRĂDINIȚA REDESCHISĂ, ASFALT ȘI CANALIZARE!!!

Am discutat ieri cu fileștenii și mi-au spus că anul trecut a fost scandal, jandarmerie, poliție, presă…. dar apoi s-a dat totul uitării. Mi-au spus ceva de genu cum că cei de la Filești Nord (nici nu știu unde-i punctul ăsta feroviar) aveau nevoie de bani și-au decis vânzarea căii ferate cu tot cu pod, la fier vechi… CALE FERATĂ PE CARE EU O PROPUNEAM PT. REDESCHIDERE ȘI ELECTRIFICARE!!! Iar gara ce o propuneam lângă Depozit să deservească trenurile regionale către Tecuci, Mărășești, Făurei, ș.a.m.d.

Podul acesta mai este celebru și pentru faptul că fotografii care vor să obțină în fotografiile lor un contrats între frumos și urât aduc fete/fotomodele să fie pozate…. Adică, aduceau….


Aveți mai jos un exemplar.


10408601_699447076813030_257607925584395804_n


Așa arată podul acum:

IMG_6291 IMG_6292Așa în trecut:


 

 
 
Anunțuri

5 gânduri despre “Calea ferată de la Filești Nord a fost vândută, cu tot cu pod, unui țigan din Sibiu, ca fier vechi!!!

  1. Nu cred ca aparteneta la o anume etnie a cumparatorului/vanzatorului are importanta, doar ca era un bun public iar privatizarea acestui obiectiv sigur a fost ‘in spatele usilor inchise’; participate, va rog, vinery, 4.12.2015 incepand cu ora 11:00 la dezbaterea publica privind ‘Strategia de Dezvoltare a Judetului Galati pentru perioada 2015-2020’, probabil actualizarea celeilalte. Mai exista si un Plan Judetean de Amenajare Teritoriala undeva pe un site, si inca alte planuri si strategii care, odata elaborate, sunt si ignorate. Poate daca participam mai multi la astfel de dezbateri, mai reusim sa si stopam distrugerile. Agentia de Protectie a Mediului organizeaza un grup de lucru pentru actualizarea Planului Local de Actiune pentru Mediu. Eu apartin sectorului neguvernamental de mediu si am constatat ca este nevoie de o implicare mult mai larga din partea publicului larg. Multumesc pentru atentie. Multumesc pentru articol si comentarii.

    Apreciază

  2. o sa merg rand pe rand pe fiecare problema din oras. la fel cu trotuarul distrus este si str. Frunzei, unde in 1993 (am un filmulet acasa) toti stalpii erau pe trotuarul larg, iar acum sunt in curti… si trotuarul este ingust!

    Apreciază

  3. Buna ziua!
    Articolul este vehement si miroase putin a rasism.
    Acea cale ferata, acel pod erau fara indoiala in administrarea cuiva, la nivel local si/sau central.
    Dar cum calea ferata s-a privatizat la diverse niveluri.
    Cum a reactionat respectivul administrator?… A luat partea lui de „para-ndarat”
    sau s-a pus de-a curmezisul pe sine si a zis:”Peste cadavrul meu!”?
    ….. Asta ar fi foarte interesant de stiut.
    Altfel, REactia mea de simplu cetatean este: Organele noastre sa-si faca datoria!
    Va doresc o duminica luminoasa!

    Apreciază

  4. Daca poti fa un reportaj scurt si despre construcțiile ilegal prelungite, despre cei care au autorizat aceste lucrări si un exemplu este strada dintre cimitirul eternitatea si intersecția fără rost i.c.frimu. Unde acea spălătorie a distrus tot trotuarul , unde in mijlocul trotuarului sunt stâlpii de iluminat , unde nu poti trece doua persoane unul pe lângă altul. Cine a luat banii si a dat autorizația PTR ca noi sa fim mai mult obligați sa coboram pe strada PTR a nu ne lovi de stâlpi?

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s