GALAȚIUL PREZENT ÎN CLIPUL CAMPANIEI „SURPRINDE-ȚI ORAȘUL” CU CÂTEVA CADRE FILMATE DE MINE


Acest clip face parte din campania SUPRINDE-ȚI ORAȘUL inițiată de echipa cinepub.ro (filme românești.rar). Nu mică mi-a fost mirarea când am văzut că sunt încurajat să trimit niște imagini filmate cu un telefon mobil, chiar dacă, eu, pt. binele Galațiului, am recomandat ca CINEPUB să îl contacteze pe realizatorul filmului cu Galațiul, dintr-o dronă. Ei m-au încurajat să filmez cu Nokia Lumia 520, în schimb o problemă a fost pierderea calității de 720p HD, datorită programului de editat ce m-a obligat să convertesc secvențele.

Totuți, din Galați am prezentat (în maxim 30 de secunde) zona Elicei, un tramvai de la Spitalul de Copii, Nespălata și un palmier.

MULȚUMESC ECHIPEI CINEPUB PT. ÎNCURAJARE ȘI PT. CĂ AU FĂCUT UN CLIP DE PROMOVARE A ORAȘELOR ROMÂNEȘTI!


Un clip creat împreună cu voi în care am explorat diverse orașe cu tot ce au ele mai interesant! București, Slănic Prahova, Craiova, Cîmpulung Muscel, Galați, Câmpina, Reșița sau San Francisco sunt doar o parte dintre orașele descoperite împreună. Mulțumim George Dorobanțu pentru inspirație și implicare. Mulțumim Răzvan Dutchevici pentru montajul final al filmului. Mulțumim tuturor celor care au trimis fotografiile și clipurile care au stat la baza clipului! (Iarina Timeea, George A. Mihăilă, Mirela Lungu, Maia Teszler, Dragos Boldea, Laura Bota, Otty Mezin, Lori Perianu, Otilia Elena, Clementine Andra, Raabis Ștefan Bădiță, Mariana Dumitran-Pavel, Pârlog Cezar-Mihai, Dumitrana Teodora Lupu, Albert Dobrin, Sandra Maria Ruja, Alina Stanescu) Vizionare plăcută!


P.S.: Încurajat de cei de la CINEPUB + vizionând documentarul Bucharestless am decis ca în scurt timp să fac și eu un documentar asemănător pt. Galați!

Lasă un răspuns

