De 24 de ore, pe Facebook mi se cere să-mi schimb numele, că nu-i cel real…


Stau și mă întreb ce dracu păzesc cei de la facebook de permit oricui să raporteze chiar și numele unor pagini ca fiind false. Bun, pe deoparte are rost această funcție, dar fără nicio dovadă să suspenzi un profil cu 5000 de prieteni, un profil cu care mă conectez pe pagina ce are aproape 2000 de aprecieri, un profil cu care țin câteva grupuri, cum ar fi CONTROLORII DIN GALAȚI ȘI NOUĂ NE PASĂ DE GALAȚI, un profil ce nu conține nuditate și ce mereu a avut numele meu. Este a 2-a oară când îmi este raportat numele ca fiind fals. Acum le-am trimis o copie după cartea mea de identitate (bineînțeles, cu datele cenzurate, am lăsat doar fotografia mea, numele meu, orașul și autoritatea emitentă).

cozonac

Din cauza lor am pierdut deja 1 zi de legătură cu persoanele din Galați. Ciudat este că profilul nu este închis, ci doar suspendat, căci primesc mesaje private, primesc comentarii și alerte pe adresa poștală electronică privind activitatea tuturor prietenilor.

11127510_861491703899032_8171109131008033656_nAceastă atenționare îmi apare de 24 de ore și ce este mai ciudat e că deși am trimis 15 mesaje către ei cu cartea de identitate și alte metode de a mă autentifica, încă n-am primit un răspuns.

Este de căcat să vezi că ești ținut în șah pt. un nume normal și alții cu nume precum Mafiotu, Prințesa, Jmekeru, Bossul, Regele, Regina, etc au liber să folosească în orice mod orice căcat de nume.

9 gânduri despre “De 24 de ore, pe Facebook mi se cere să-mi schimb numele, că nu-i cel real…

  1. Mie imi spune sa dau o poza cu un act de identitate.. in variante scria si pasaport. Am trimis, poza cu pasaportul meu dar nu am primit nici un raspuns.. prietebii mei nu imi pot da mesaje. Le apare ca si cum i.as fii blocat. Va rog ma puteti ajuta cu un sfat? 😦

    Apreciat de 1 persoană

  2. Asa mi s.a intamplat mie azi … si nu stiu ce sa mai fac .. si n.as vrea sa pierd contul care ma poate ajuta ma rog contactati.ma la kraxcs@Yahoo. com ! Va rog mult

    Apreciază

  3. La fel imi spune si mie , am aceeasi problema si nu stiu cum o pot rezolva . Este a 4-a oara care mi se intampla asta deja este aiurea .
    Tie ti-au mai reactivat contul ? Poti sa-mi spui si dupa cat timp ? Ai mai primit raspuns ?

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

