Bădiță: Aseară s-a luat apa


ASEARĂ S-A LUAT APA

VERSURI: ȘTEFAN BĂDIȚĂ

Melodie originală: Uddi – Aseară ți-am luat basma

Aseară s-a luat apa
Și acum puța-ți pute așa

Aseară s-a luat apa
Și acum puța-ți pute așa
Azi nu faci bani că este nespălată
Aștepți o țeavă fermecată

Aseară ți-am luat chiloți
Și-acum văd că nu-i mai porți
Pe chiloți am pus o vrajă,
Cine-i dă jos s-o aibă bleagă

Hai spune dragă Primărie
De ce nu lași apa să vie
Nu-ți ajunge Galațiu’ nespălat
Ce păcat că puțim a rahat…

Aseară s-a luat apa
Și-acum puța-mi pute așa
Dacă s-o mai lua apa
Să se-nece Primăria

Eu sunt Dincă Catinel
Și-aseară te-am lins nițel
Azi pe limbă, am făcut o bubă
Sper că nu-i boală ci glumă

Eu ți-am luat și parfumele
Să nu puți ca moaștele-le
Și când tu prestezi la bar
Lumea să-ți lase un ban

Hai spune dragă Primărie
Când apa caldă o să vie
Că Galațiul este nespălat
Ce păcat că puțim a rahat

Aseară s-a luat apa
Și-acum puța-mi pute așa
Dacă s-o mai lua apa
Să se-nece Primăria

Tu puți tare tare, uită-te la tine
Băile fierbinți sunt o amintire
Toată lumea știe, de la Primărie
Apa caldă poate, în august ca să vie

Dar mai e mult timp până-n august
Și Plaja Dunărea e de prost gust
Lasă-mă să te întreb ceva
Tu ai face baie la Plaja Dunărea?

Aseară s-a luat apa
Și-acum puța-mi pute așa
Dacă s-o mai lua apa
Să se-nece Primăria

Aseară s-a luat apa
Și-acum puța-mi pute așa

Aseară s-a luat apa
Și-acum puța-mi pute așa
Dacă s-o mai lua apa
Să se-nece Primăria

1535421_772279092800874_269768985_n - Copy

Lasă un răspuns

