Apă caldă vreau să fie!


versuri: Ștefan Bădiță

melodia: parodie după piesa T.B.C. a lui Shift

shift1

Apă caldă vreau să fie

Apă caldă vreau să fie

Apă caldă vreau să fie

Că n-am nicio datorie

 

Apă caldă vreau să fie

Apă caldă vreau să fie

Apă caldă vreau să fie

Că n-am nicio datorie

 

Facem mare gălăgie

Apă caldă vreau să fie

Țeava-i goală băi frăție

Apă caldă vreau să fie!

 

Nea’ primaru’ tre să știe

Apă caldă vrem să fie!

N-avem nicio datorie

Apă caldă vrem să fie

 

Au bebe, sunt împuțit

Ies afară, mă-ntorc prăfuit

Intru-n casă, dau să vomit

Apa rece e la-ncălzit!

 

Datoria n-o poți achita

Din ’89 și până încoa

Înțelegeți, APATERM n-a primit mai nimica

Iar acum fac baie la vecinica!

 

În Galațiul ăsta mare

Apa caldă e la “răcoare

Și n-am o super stare!

 

Noi am plătit mereu apa

Dar țeava-i uscată ca piatra

Aștepți o zi dar degeaba

Au tăiat apa!

 

Apă caldă vreau să fie

Apă caldă vreau să fie

Apă caldă vreau să fie

Că n-am nicio datorie

 

Apă caldă vreau să fie

Apă caldă vreau să fie

Apă caldă vreau să fie

Că n-am nicio datorie

 

 

În Galați, inginerie

Apă caldă ca să fie

Dar n-avem nici energie

Apă caldă vrei să fie?!

 

Plătesc, vreau caldă să fie

Că n-am nicio datorie

Singura filozofie

Contract singular frăție!

 

N-avem apă caldă și din alte cauze

Pentru voturi, n-au făcut pauze

Plată zero, dar vor aplauze

Nici acum ei nu cunosc cauze!

 

Ce spun eu, poate șoca

Dar așa poate trezesc urbea

Și umblă repede vorba

Pentru voturi, apa caldă a fost moca!

 

Primare, știi

În Galați sunt și copii

N-avem toți centrale știi

Țevile sunt goale știi

 

Noi am plătit mereu apa

Dar țeava-i uscată ca piatra

Aștepți o zi dar degeaba

Au tăiat apa!

 

Apă caldă vreau să fie

Apă caldă vreau să fie

Apă caldă vreau să fie

Că n-am nicio datorie

 

Apă caldă vreau să fie

Apă caldă vreau să fie

Apă caldă vreau să fie

Că n-am nicio datorie

 

Apă caldă vreau să fie

Apă caldă vreau să fie

Apă caldă vreau să fie

Că n-am nicio datorie

 

Apă caldă vreau să fie

N-avem nicio datorie!

Apă caldă ca să fie

Bădiță la primărie!

Lasă un răspuns

