DE CE TRANSURB E-N CURU’ GOL?! Mâine se anunță grevă la dubarii evazioniști


De câteva zile, pe grupurile gălățene din Facebook circulă știrea că luni, 27 aprilie 2015, dubarii evazioniști o pun de o grevă mititică, pt. că, deoarece și fiindcă, Primăria Galați se bâlbâie în legătură cu transportul local, cu strategii și cu faptul că ei au cerut prelungirea contractelor cu 2 ani, timp în care societatea de stat, TRANSURB, ar fi pregătită să preia 100% transportul, adică în acești 2 ani, ar trebui schimbată toată rețeaua de tramvaie, trolee, achiziționate încă vreo 100 de mijloace de transport în comun (adică vreo 50 de tramvaie și 50 de autobuze/troleibuze).

Nimic mai bun, la prima vedere! Ne gândim că e normal ca dubarii să ne lase și să nu mai avem concurență pe transportul local, dacă vrem ca Transurb să nu mai fie subvenționată iar banii de la bugetul local să fie îndreptați spre alte probleme, ca de exemplu infrastructura rutieră sau izolarea blocurilor….

Dubarii reclamă faptul că situația este incertă și că ale lor contracte expiră pe 9 mai 2015 și nimeni nu-i lămurește cu nimic. În primul rând, trebuie să întelegeți, dragi cititori ai mei, că nu am nimic cu privații, ci cu modul în care fac transportul în comun, iar în cele ce veți citi în continuare veți vedea de ce SUNT PRINTRE PRIMII CARE A PROPUS ELIMINAREA DUBARILOR DIN ORAȘ – încă din 2010!

1. Dubarii fac evaziune fiscală, biletele sunt date odată-n an (când sunt controale) și totuși se plâng că n-au călători și că abia trăiesc. Din câte știu eu, în capitalismul sălbatic, dacă ceva nu merge bine, nu continui cu acel ceva, asta dacă nu ești masochist! Deci vedem cum ne mint cu nerușinare!

2. Dubarii nu au nicio normă europeană de transport respectată. Am văzut dubițe la Madrid, cu 7 locuri pe scaune, cu validator de bilete și cu 2 locuri pt. fotoliile rulante…. La noi, călătorii sunt claie peste grămadă și sunt expuși pericolelor pt. că șoferii numără banii, vorbesc la telefon sau se sărută cu gagicile lor în timp ce conduc, ori le pipăie la pizdă…

3. Conduc atât de nesăbuit încât și viața pietonilor este pusă-n primejdie, iar despre scandalurile dintre șoferii de pe autobuze și dubari s-a scris mult. Dubarii opresc unde vor, când vor, cât vor (aviz pt. semaforul din Țiglina 2, Piața din Micro 39, Bariera Traian), încurcând astfel clienții Transurbului, traficul cât și autobuzele TRANSURB.


Totuși, trebuie să recunoaștem că la starea actuală, din 27 aprilie 2015, TRANSURB nu poate face 100% traseele din Galati, dar să vedem de ce e-n curu’ gol:

1. Când a venit Stan în primărie a spus că se va ocupa de dezvoltarea societății, că va fi o adevărată revoluție în toate domeniile din Galați, pardon, din NOUL GALAȚI. Nimic nu s-a întâmplat.

2. Pt. că în conducerea TRANSURB sunt puși clienți politici.

3. Pt. că interesele Transurb nu coincid cu interesele de grup.

4. Pt. că o parte din dubițe sunt ale oamenilor șmecheri.

5. Pt. CĂ CA să faci o societate profitabilă îți trebuie oameni care să-și dorească binele orașului și al țării. Ori la Galați n-avem din ăștia prin conducere.

6. Pt. că nu s-a ținut nimeni de planul elaborat alături de BERD și licitația pt. mijloacele cele noi de transport n-a avut loc, așa că suntem în întârziere, iar cu 20 de autobuze nu poți face primăvară și pun pariu că în 2017 ar fi aceeași situație, dacă cineva din afară nu pune rapid piciorul în prag să facă ordine în transportul gălățean.


Cum văd eu momentan o soluție de avarie până în 2016-2017:

Transurb să preia traseele lungi și profitabile de la privați: 63, 68, 76/79, 60.

Privații să preia traseele scurte și neprofitabile de la Transurb: 8b, 15, 16, 25, 31.

Traseele dublură și unele apropiate să fie comasate și alte trasee reinventate: 21, 37 (pt. Transurb)


logonoutransurb_102

Anunțuri

4 gânduri despre “DE CE TRANSURB E-N CURU’ GOL?! Mâine se anunță grevă la dubarii evazioniști

  1. da, intradevar, dar se poate face profit si din transportarea cu bilet doar a angajatilor, turistilor. Se poate face bilet din circuit turistic, linii estivale pt. care nimeni n-are gratuitate, inchirieri de spatii pe autobuze/trolee/tramvaie, s.a.m.d.

    Apreciază

  2. Puteti face Transurbul ala profitabil punand pensionarii si elevii sa cumpere bilet intreg. In fond astia sunt cei mai multi clienti ai lor.

    Apreciază

  3. La Madrid, dubitele sunt tot de stat, ofera bilete, s.a.m.d. In Cluj, Timisoara, Satu Mare, Sibiu, Brasov, nu exista transport privat, concurent cu cel de stat….. Cand veti intelege ca la transporturi nu-i buna concurenta?!?!!?!?

    Lasa asta cu concurenta pt. alte zone

    Apreciază

  4. Ștefan Bădiță Rezolvarea la problema Dubarilor cum le zici tu nu e scoaterea lor ,ramanem la cheremul primariei in ce priveste PRETUL unei calatorii.Sa inteleg ca onor primaria Galati nu suporta Concurenta ?Domnule primar daca nu stiati Concurenta este esenta unui comert cinstit .Rezolvarea in ce priveste Dubarii, cum le zici tu Stefan. o dai chiar tu .” Dubarii nu au nicio normă europeană de transport respectată. Am văzut dubițe la Madrid, cu 7 locuri pe scaune, cu validator de bilete și cu 2 locuri pt. fotoliile rulante…”.

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s