„Neânțeleasa” Grapini….


Azi am văzut pe pagina doamnei europarlamentar, Maria Grapini (P.C.), un mesaj ân care iar este asasinată gramatica limbii române!

Noapte buna dragi prieteni.A treia zi de Paste a fost o zi trista pentru mine.In Parlamentul European s-a dezbatut( in comisia de buget?!!!)MCV-ul pentru Romania si Bulgaria.Am vazut din nou Romania impartita in loc de Romania UNITA!Sa fii din Romania si sa sustii ca trebuie mentinut MCV-ul pentru Romania pentru ca nu se poate ca romanii sa rezolve singuri reforma in justitie ,este de neanteles!Am stat in sala si la analiza Bulgariei si am vazut cum europarlamentarii bulgari,indiferent de grupul politic din care faceau parte ,au argumentat DE CE nu mai trebuie continuat cu MCV pentru Bulgaria si Romania!Romania a fost laudata de Secretarul general al Comisiei Europene pentru progrese,dar subiectiv criticata de doi europarlamentari romani!
Ca un optimist incurabil mai sper sa ajungem la unitate si la sustinerea Romaniei in primul rand de catre romani!

Cu ce a greșit poporul român, ca să aibă ca reprezentant o femeie care habar nu are a scrie românește?! E drept, treaba cu MCV-ul și cu Monica Macovei care a insistat să fie menținut, alături de Preda este de condamnat, ân special M.M. care se dă extravirgină și incoruptibilă, dar este o mincinoasă extrem de abilă!

10461955_763964667006859_7872183030668384634_nP.S.: Am scris cu â, CĂ POATE VEDE ȘI DUMNEAEI ACEST ARTICOL ȘI NU AR ÂNȚELEGE scrierea corectă!!!!

5 gânduri despre “„Neânțeleasa” Grapini….

  1. Posibil să ai dreptate în ceea ce spui, dar în ceea ce mă privește am încetat de multă vreme să mai dau vina pentru situația mea pe circumstanțele exterioare….și mi-am stabilit ca principal țel să mă vindec scuzită, mai mult am realizat că tot ceea ce se petrece în viața mea îmi este doar mie imputabil, pentru că mi-am dat seama că puterea gândurilor noastre materializează în realitatea din jurul nostru tot ceea ce avem în cap, pentru că nu-i așa toate cele ce există pe lumea asta create de mâna omului în primul rând a fost un gând care urmărit cu perseverență în cele din urmă a sfârșit materializându-se….
    Așa că propun hai să eliminăm scuzele, motivele și pretextele….dar mai ales să încetăm să ne mai găsim valoarea în exteriorul nostru în timp ce ”uităm” să ne asumăm responsabilitatea pentru ceea ce se petrece în viața noastră, pentru că munca de dezvoltare/creștere din interior generează rezultatele din exterior nu invers….

    Apreciază

  2. nu e vorba de jigniri. nu pun la suflet :))) cat despre mecanisme, cei din UE sa se uite in ograda lor mai intai, inainte de a ne pune noua mecanisme…. ei sunt mai de rahat de cat noi in multe privinte 😉 ei s-au dezvoltat datorita asupririi tarilor sarace ca romania sau ca cele din africa, asia si america….. de ne uitam la Portugalia, Belgia, Spania, Olanda, vedem tari fara resurse dar care economico-social sunt peste Romania…. oare de ce?!

    Cat despre Belgia, ai sa vezi ca sunt asistati social si nimeni nu-i injura! salariu mediu in Belgia 1000 de euro. Toti belgienii sunt prin mall-uri, cafenele, vacante, s.a.m.d. Si-si cumpara numai lucruri scumpe … Ma intreb de ce?! Cu ce bani?! Cum traiesc?!

    Apreciază

  3. Scuze Ștefane, n-am intenționat să te ofensez în vreun fel, nu asta este intenția mea atât în ceea ce te privește pe tine cât și orice alte persoane, posibil să nu am informațiile necesare despre madam Macovei, dar în ceea ce mă privește în mandatul ei ca și ministru de justiție au început să se miște lucrurile în direcția în care merg acum…Nici pe departe nu spun că-i doar meritul ei sau nu intenționez să o pun pe un piedestal fiind convins că le are și ea pe ale ei, de care prefer să nu știu cât timp ceea ce mă interesează sunt rezultatele ei într-o direcție care spun eu că-i spre binele acestei țări, adică lupta anticorupție care are loc în special instituirii MCV (mecanismului de cooperare și veerificare) de către Uniunea Europeană, sistem de supervizare pe care eu personal nu l-aș mai ridica/anula în ceea ce privește justiția din România o lungă perioadă, cel puțin la fel de lungă ca și cea în care s-a format acest sistem mafiot care a acaparat țara la toate nivelurile instituționale.
    Sunt perfect de acord cu tine în ceea ce privește necesitatea confiscării averilor penalilor care intră la zugudumba, lucru care a început cu dreptul în ceea cel privește pe Voiculescu…adevărat cu o floare nu se face primăvară…dar să nu uităm florile sunt cele care vestesc începutul renașterii naturii, așa că și acest început este bun. În plus vreau să-ți reamintesc că tot Monica MACOVEI ca și europarlamentar a promovat și determinat adoptarea în Parlamentul European a legii privind confiscarea extinsă a averii penalilor, așa că cel puțin din punctul acesta de vedere este o persoană care asumându-și toate riscurile a luptat și luptă pentru ca penalii aștia care ne guvernează atât pe noi cât și pe alți cetățeni din Uniunea Europeană să-și piardă averile odată cu condamnarea.
    Faptul că încă monitorizarea prin intermediul MCV-ul nu reușește să-i afecteze pe toți penalii din parlament nu cred că ne dă dreptul să discredităm și bagatelizăm acest instrument care departe de faptul că este perfectiibil este până una alta singurul care-i pune cu botul pe labe pe nesimțiții noștrii de guvernanți….
    O seară minunată și gânduri bune
    Salut și mie
    ARC

    Apreciază

  4. nu primesc bani pt. blog , nu cheltuiesc absolut nimic cu blogul, nu sunt jurnalist, scriu doar asa, amatoricesc 😉 cat despre macovei …. crede-ma ca am o gramada de surse care mi-au zis ca se da ceea ce nu este, s.a.m.d.

    stau si ma intreb, ce rost are MCV-ul cand uita-te cum jigodiile din PSD se protejeaza intre ei si nu pot fi dusi in fata justitiei?! ce rost are MCV-ul cand toti care merg la puscarie scapa cu averile neatinse?

    un exemplu pt. macovei: l-a B1tv, s-a laudat in 2014 pt. prezidentiale, ca a strans singura semnaturile …. surpriza, la GALATI, n-am vazut niciun cort pt. semnaturi, dar am vazut mii de semnaturi pt. macoveica asta, comunista de rangu 2, resapata in mare democrata si integra (CA CAM toata clasa politica actuala). N-am un dinte impotriva cuiva ci impotriva tuturor tradatorilor de tara, cretinilor, incultilor, idiotilor si mincinosilor care ne conduc…. in articolul asta pe langa proasta de Grapini i-am atacat si pe Macovei si pe Preda. Cum a zis Patrascanu> inainte de a fi membru de partid ( el a zis comunist ) sunt ROMAN!

    Apreciază

  5. Bună seara, văzând articolul de mai sus nu pot să nu mă întreb: cine are interesul ca mecanismul de cooperare și verificare MCV-ul să fie ridicat de pe justiția din România? asta în condițiile în care datorită acestui sistem internațional de supervizare a justiției din România am început să avem și noi o justiție în care infractorii de drept comun din parlament sunt într-un final pedepsiți și în același timp avem parte de o justiție independentă și cu sânge în instalație în ceea ce privește influențele politice? Asta indiferent de faptul că o seamă de europarlamentari români au votat care după cum le-a dictat interesul partidelor formate din cei mai de temuți infractori care mai sunt și protejați de imunitatea parlamentară….
    În ceea ce privește calificarea făcută pt. dna. Macovei de autorul articolului mă face să mă întreb oare unde-i deotologia profesională a unui așazis ”jurnalist” care din câte observ eu are un dinte împotriva cuiva și considerându-se un expert pe această temă se apucă să arunce cu mizeria care se pare că-l caracterizează în alte persoane cărora noi ca popor tocmai că-i instituirea acestui sistem inernațional de supervizare asupra sistemului judiciar din România și în final faptul că justiția a început să le cam taie macaroana nesimțiților de politicieni….
    Înțeleg Ștefane Bădiță că trebuie susținut financiar și/sau în alt fel acest blog…dar acest popor spun eu că are nevoie mai degrabă de un jurnalism obiectiv și bine intenționat în beneficiul oamenilor de rând nu de unul aservit clasei politice, care nu mai știe acum cum să facă se pună botniță justiției, care în replică sper eu să le pună cătușe celor care merită asta în cel mai scurt timp…

    Apreciază

Lasă un răspuns

