TIPIC PRIMĂRIEI GALAȚI: Noul transport în comun, „începe” cu o amânare! Bătaie de joc la adresa gălățenilor


Mă așteptam de ceva vreme ca acest lucru să se întâmple + că am primit informații de la angajații Transurb, cum că se freacă menta și nu se pregătește nimic pentru anul acesta. Tipic Primăriei, să amâni ceva bun pentru gălățeni, pentru anul electoral viitor.

Dacă nu știați, la Galați, anul trecut s-a elaborat un nou plan de transport în comun, care prevedea cât mai puține maxi-taxi iar peste încă 2 ani, prevedea monopolul Transurb peste tot orașul.

Prima fază, din 10 mai 2015, urmărea ca pe traseele Galațiului să mai circule maxim 30 de microbuze private, iar restul să aparțină societății de stat. Urmând ca a 2-a fază să fie cea din 2017, când societatea subordonată C.L.G., să fie singurică.

Dar iată că de ceea ce îmi era frică, n-am scăpat. Autoritățile n-au demarat nici acum licitația pentru autobuze, tramvaie și trolee nou-nouțe și nici nu vor avea cum să o încheie în doar 30 de zile. Singura soluție ar fi achiziționarea rapidă a unui lot de 40 de autobuze la mâna a 2-a… din nou, căci noi, gălățenii, suntem cetățeni de mâna a 2-a, în ochii lor!


Directorul Transurb, Genica Totolici, bineînțeles că nu dă vina și nici nu critică pe careva, pentru a-și păstra postul:

„Nu putem acoperi tot oraşul acum”

„Deocamdată, nu s-a ajuns la nicio soluţie finală, cei din primărie nu au timpul necesar să facă trasee secundare. Apoi, trebuie să se pună în aplicare strategia, altfel contractul cu BERD pică. Ce este în strategie a fost constituit pe ceea ce va fi în următorii ani, cu mai multe autobuze şi troleibuze care se vor achiziţiona. La ora actuală, noi nu avem cum să acoperim tot oraşul, va trebui ca CL să demareze mai repede achiziţiile pentru autobuze şi cele 14 troleibuze”


Evident că și operatorii privați se consideră eroi, citiți mai jos ce merite își arogă:

„Rămânem!”

„Nu am semnat nimic, dar rămânem pe trasee, iar autorităţile ar vrea pe viitor să rămână Transurb pe traseele principale. Autorităţile uită că operatorii privaţi sunt cei care au salvat şi menţinut transportul public al oraşului Galaţi. Noi am propus prelungirea cu minimum doi ani a actualului contract de concesiune. Cei din primărie sunt complet nepregătiţi, nu au cu ce să rezolve problema transportului dacă ar fi să rămână doar cu mijloacele Transurb. În plus, Transurb a câştigat licitaţia pentru un contract cu ArcelorMittal, iar cele 40 de autobuze-convenţie cu care vor fi transportaţi angajaţii combinatului vor face parte tot din actualul parc auto al Transurb, ele vor fi scoase, de trei ori pe zi, de pe traseele oraşului. Bun, scoţi maşinile de pe traseu pentru că suntem noi, operatorii privaţi, dar ce te faci după ce nu vor mai fi maxi-taxi-uri”

galati220_162

Anunțuri

2 gânduri despre “TIPIC PRIMĂRIEI GALAȚI: Noul transport în comun, „începe” cu o amânare! Bătaie de joc la adresa gălățenilor

  1. Neanea ! Mai intai sa faca strazile si apoi sa cumpere autobuze :)). Clar nu au cum sa acopere tot orasul, ca de, doar nu or strica autobuze noi pe strazi acoperite cu gropi :)).

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s