Realizările mele


FAPTE CONCRETE! NU VORBE ÎN VÂNT!


Europa hp1
Bădiță Raabis Ștefan
Deși am doar 23 de ani, de aproximativ 10 ani am fost preocupat mai intens de soarta orașului meu și a țării mele. Lecțiile de istorie, lecturile suplimentare, revista Magazin Istoric, familia cu o vastă cultură generală și cu suflete extrem de bune, m-au ajutat să îmi accentuez obsesia de a face bine pentru oraș, țară și popor.

Pe plan local, sunt gălățeanul care a descoperit vandalizarea statuii hatmanului Ivan Stepanovici Mazeppa, vandalizarea statuii lui Eminescu (de 2 ori din 23 de acte de vandalism), vandalizarea băncilor din Grădina Publică, vandalizarea aparatelor de întreținere corporală din Parcul Viva, ș.a.m.d., sunt gălățeanul care a promovat orașul și județul peste tot în România și în lume, sunt gălățeanul care, fără falsă modestie iubește cel mai mult Galațiul și România, sunt un tânăr care a ales să rămână în țară în loc să plece, căci profesia mea de asistent kinetoterapeut îmi oferă posibilități uriașe de angajare, pe bani foarte mulți, oriunde pe Pământ!

În perioada 2006 – 2014 am călătorit masiv în Europa și în România, venind cu idei și soluții pentru problemele urbei și țării mele. Fie că am conceput singur ideile și soluțiile, fie că le-am adus din afară ori că m-am inspirat din țară, vă prezint aici propunerile mele pentru oraș și țară, care deja au fost implementate. Nu sunt extrem de importante, dar din poziția de simplu cetățean, (nu am ocupat funcții politice sau administrative), am dovedit că dacă vrei să faci ceva, reușești!

1. DOMENIUL TRANSPORTULUI:

A = Traseul 19: rută modificată prin cartierul Francezi, pentru a ajuta elevii și cadrele didactice de la Liceul Teoretic Emil Racoviță.
B = Traseul 35: rută prelungită până la centrul comercial Metro Galați.
C = Traseul 16: rută ce parcurge distanța dintre trecerea cu bacul și Piața Centrală.
D = Traseul 29: rută modificată, prin Francezi pentru Liceul Racoviță și mai apoi pe Strada Dogăriei -> Spital C.F.R. -> Stadionul Municipal de Rugby -> Gara C.F.R., pentru a sprijini locuitorii din Port să ajungă la gară nu doar cu taxiul sau pe jos.
E = Cursele de noapte ale traseelor 9, 20, 22, 26, 29, 36 pentru Gara C.F.R. venind în sprijinul călătorilor ce ajung mai târziu de ora 22:00 pe calea feroviară la Galați.
F = Pe timpul lucrărilor la rețeaua de tramvai din Galați, am propus cursă specială pe distanța Micro 19 -> Spitalul de Copii, astfel încât tramvaiele nu au mai fost eliminate total de pe trasee, circulând doar până la Spitalul de Copii.
G = Biletul valabil 24 de ore, pe toate traseele, cu prețul de 5 lei.
H = Vânzarea biletelor în mijlocul de transport în comun.
I =  Propunere pentru refacerea rețelei de tramvai din Galați, momentan refăcută parțial.
J =  Stație nouă în Piața Siderurgiștilor.
K = 2 linii de manevră și 6 macaze ce nu au existat niciodată în istoria rețelei gălățene, propuse pentru devierea tramvaielor, pe timpul lucrărilor, astfel evitându-se paralizia transportului în comun cu tramvaiul în sudul orașului.
L = Tren regional nocturn pe ruta Galați – București Nord, propus în anul 2012, introdus o perioadă de C.F.R., iar apoi preluat de T.F.G. Astfel, gălățenii și ceilalți călători nu mai rămân blocați în oraș după ora 18:00 din lipsă de trenuri de lung parcurs și de legături feroviare cu alte orașe.
M = Am popularizat și promovat sistemul de tramvai din Galați în reviste de specialitate, atrăgând admirația vesticilor pentru eforturile mele.

2. ECOLOGIE:

A = Containere subterane de colectare selectivă a deșeurilor. Ideea am luat-o după o călătorie la Madrid, în anul 2011, iar astăzi, în 33 de puncte din Galați, deșeurile sunt sub pământ iar cei ce caută după bidoane de plastic ori alte recipiente nu mai pot răvăși spațiile de colectare, lăsând în urmă o mizerie de nedescris.

3. TURISM ȘI PROMOVARE:

A = Pagina de pe wikipedia în limba română, ce prezintă în mod imparțial municipiul Galați: https://ro.wikipedia.org/wiki/Galati , având ca scop atragerea turiștilor
B = Promovare pentru Galați pe toate căile media: reviste, ziare, site-uri de specialitate, discuții cu rude/prieteni/cunoscuți/străini (din afara orașului – țării), culminând în 2010 cu 300 de turiști din S.U.A., Germania, Franța, Olanda, Luxemburg, Canada și Belgia cărora le-am prezentat pe lângă Galați și celelalte orașe ale României care aveau tramvai la data respectivă ( Brăila, Craiova, Timișoara, București, Iași, Botoșani, Ploiești, Sibiu, Oradea, Cluj, Arad și Reșița).
C = Filme pe pagina de Youtube în care prezint Galațiul și România (locuri filmate integral aproape, precum Valea Jiului, Defileul Oltului, Defileul Mureșului, Defileul Dunării, plimbări prin diferite orașe, etc) : http://www.youtube.com/user/BaditaStefan
D = Amplasarea unei locomotive de epocă în fața gării principale a Galațiului. În anul 2008, eu alături de 2 prieteni pasionați feroviari, Sergiu Onofrei și Alin Sălăvăstru, am fotografiat o locomotivă de epocă mâncată de rugină în Depoul Galați, iar mai apoi am scris în caietul călătorilor această propunere. În 2013, propunerea a fost reînoită de Asociația Pentru Renașterea Galațiului și iată locomotiva amplasată astăzi, spre bucuria oamenilor.

4. SOCIETATE CIVILĂ:

A = Am inițiat protestele împotriva exploatării miniere de la Roșia Montană.
B = Voi iniția protestele împotriva distrugerii tramvaiului din gara principală a municipiului Galați.
C = Am sprijinit și sprijin în continuare transportul electric din România (tramvai, metrou, troleibuz, tren) în dauna celui poluant.

Lasă un răspuns

