Propuneri rapide


Organizare 1

 Nu întâmplător Galaţiul este oraşul din provincie, care a pierdut în ultimul deceniu cei mai mulţi locuitori. Potrivit datelor Institutului Naţional de Statistică (INS), între anii 2002 şi 2011 oraşul Galaţi a pierdut peste 67.600 de locuitori, adică aproape un sfert din numărul total, iar ca totul să fie complet, după căderea comunismului pierderea totală a Galațiului a fost de circa 100.000 de locuitori în aproximativ 20 de ani, fiind cea mai imensă rată de scădere a populației. ȘI CONDUCĂTORII LOCALI SCHIMBĂ BORDURI, ORGANIZEAZĂ EVENIMENTE SPORTIVE…. ÎN LOC SĂ ADUCĂ INVESTITORI ȘI SĂ CREEZE LOCURI DE MUNCĂ!

Snapshot_2012-04-26_230842 trolee galati

Pe scurt idei principale pentru municipiul Galați –
CARE AU FOST FOLOSITE ȘI DE CĂTRE NICUȘOR CIUMACENCO ÎN PROGRAMUL ELECTORAL!
1. Completarea și repararea iluminatului public. Totodată sancționarea firmei Luxten pentru lipsa promtitudinii.
2. Lărgirea Bulevardurilor: Brăilei, Coșbuc, Siderurgiștilor, Domnească, Traian (pe unde e posibil)
3. Crearea benzilor speciale pentru mijloacele de transport în comun ( pe unde e posibil)
4. Refacerea spațiilor verzi
5. Extinderea parcărilor și creearea de noi parcări în locul bateriilor de garaje.
6. Crearea de locuri de joacă pentru copii și refacerea celor existente.
7. Triplarea patrulelor de poliție și angajarea în Poliția Locală a unor persoane care să impună respect, să aibă atitudine și să știe „ceva arte marțiale”.
8. Reabilitarea școlilor, liceelor, facultăților și grădinițelor
9. Construirea unor noi hypermarketuri ( un megacentru comercial – asemănător centrului Orhideea din București sau din alte mari orașe europene – care să aibă sub cupola sa câte un: Kaufland, Metro, Billa, Carrefour, Cora, Winmarkt, Pollus, Delhaize, Selgros, Dedeman, Praktiker, Brico, Iulius, Promenada, Penny, Minimax, Plus, Auchan, Profi, Ethos, Spar, etc dar și magazine cu alte profiluri + zona destinată activităților de recreere: cafenele, patinuar, săli de jocuri, ș.a.m.d.)
10. Restructurarea TOTALĂ A TRANSPORTULUI ÎN COMUN DIN GALAȚI.
11. Achiziționarea si înoirea parcului rulant al Transurb.
12. Refacerea 100% și extinderea rețelelor de troleu și tramvai
13. Înlocuirea Cupolei Veșnicului Revelion cu statuile unor personalități românești.
14. Locuri de joacă pentru adolescenți și tineri ( skatepark-uri, terenuri de fotbal, handbal, baschet, rugby, pistă de atletism și pentru biciclete….)
15. Amplasarea mai multor tâșnitori cu apă potabilă în oraș ( Țiglina 3, Siderurgiștilor, Energiei, Vlaicu, Lozoveni, Campus Studenți, Faleza, Port, Elice..)
16. Reconstrucția Bădălanului, asfaltarea trotuarelor și străzilor în proporție de 100%.
17. Reconstruirea centrului istoric și includerea lui în circuite turistice.
18. Realizarea Zonei Metropolitane GALAȚI-BRĂILA și atragerea de investitori, crearea locurilor de muncă și implicit o să creștem în importanță și la turism și la industrie și la putere decizională.
19. Divizarea orașului în cartiere mari (sau sectoare conduse de consilieri locali din zonele respective), delimitate de străzi importante, înființarea mini primăriilor pentru o mai bună comunicare între autoritățile locale și populația gălățeană. 
      – Țiglina 1 ( Francezi + Tiglina 1)
      – Țiglina 2 ( I.C. Frimu + Tiglina 2)
      – Țiglina 3 ( Siderurgiștilor Vest + Est + Micro 16)
      – Țiglina 4 ( Micro 17 + 18)
      – Dunărea ( Micro 19 + 20 + 21)
      – Cantemir
      – Filești
      – Mazepa
      – Centru Vechi
      – Lozoveni
      – Arcașilor
      – Bădălan
      – Barboși
      – Aurel Vlaicu
20. Extinderea cartierului Cantemir dar construcția blocurilor să nu mai fie așa înghesuită, sa fie străzi largi, blocuri răsfirate, parcuri, etc.
21. Pod peste Dunăre – rutier, feroviar și pentru tramvai
22. Amenajarea plajelor Dunării, Brateșului, Siretului
23. Construirea unui complex sportiv ultra modern de dimensiuni olimpice care să fie cel mai mare din Europa ( Stadioane, terenuri, piste și săli de: fotbal, rugbi, hochei, handbal, oină, tenis, volei, badminton, golf, atletism, etc…)
24. Piste pentru role, biciclete, trotuare pentru bătrâni, o pistă de Formula 1 ca să fie prima și singura din România ( se fac mulți bani din acestea ) PISTA VALURILE DUNĂRII.
25. Reabilitarea termică și refacerea fațadelor blocurilor din oraș. Se începe cu blocurile de la străzile mari și se continuă prin cartiere.
26. Reînfrumusețarea zonelor dezafectate din oraș prin construirea de parcuri sau orice altceva.
27. Crearea muzeului de transport în comun ( o clădire sub care sa adăpostim trenuri, tramvaie, autobuze, trolee, metrouri, totul de epocă… )
28. Crearea unor noi atracții turistice ( Parcul Monumentelor de exemplu: un loc unde sa reconstruim toate monumentele lumii: Turnul Eiffel, Taj Mahal, Piramide, Burj Al Arab, Big Ben, Turnurile Gemene, Turnul din Pisa, Arce de Triumf, etc… la dimensiunile maxime ale unui bloc cu 3-4 etaje.
29. Canalizarea orașului sa fie extinsa in proporție de 99% din oraș!
30. Înființarea de Piațete de promenadă (în fata la Disco VIP Piața Tineretului, în fata gării Piața Gării, etc)….
31. Reabilitarea termica a blocurilor.
32. Tramvaie de epoca prin oraș pentru turiști.
…………………………………………………………………………………………………
Soluții pentru Primărie și pentru Transurb Galați: Investiții MINIME pe perioade MAXIME!
1. Introducerea troleibuzului în Gara CFR și pe Str. Bălcescu, astfel traseul 9 poate fi trecut pe troleu fără prea multe cheltuieli.
2. Prelungirea troleibuzului până la Vânători și înființarea unui traseu sezonier, de autobuz, până la Gârboavele.
3. Prelungirea rețelei de troleibuz pana la Barboși astfel traseele 21 și 31 fiind făcute troleibuze.
4. Prelungirea rețelei de tramvai pana în cart. Cantemir cu posibilitate de extindere până în Brăila și către Metro.
5. Lărgirea Str. Brăilei pe porțiunea dintre Inelul de Rocadă (Ultimul Leu) și Potcoava de Aur, prin eliminarea scuarului de pe mijlocul străzii (spațiu verde….cu boscheti, câini, gunoaie) și crearea a 4 benzi pe sens, 3 pentru mașinile personale iar banda de lângă bordură doar pentru mijloacele de transport în comun (Troleu + Autobuz), astfel nu s-ar mai încurca nici șoferii de autobuze care uneori rămân blocați și nici cei de troleibuze la care trebuie să le acordăm circumstanțe atenuante deoarece troleele au autonomie mică ele putându-se deplasa doar pe 2 benzi maxim, altfel riscând să rămână fără captatori pe firele de înaltă tensiune.
6. Punerea automatelor de bilete în fiecare mijloc de transport în comun și în stațiile lor.
7. Educarea călătorilor și practicarea unor amenzi foarte usturătoare gen 500 de lei pentru urcat fără bilet, 1000 de lei pentru scuipat și mâncat semințe, 1500 de lei pentru vandalizat și 2000 de lei pentru folosirea tramvaielor pe post de toalete (de multe ori tramvaiele sau autobuzele mai cară și nevoile fiziologice ale călătorilor necivilizați).
8. Aducerea unor garnituri de tramvai ultramoderne după ce vor fi refăcute toate liniile de tramvai din oraș.
9. Eliminarea costurilor de tipărire a biletelor! Introducem reclame pe spatele lor, contractul fiind de felul următor: cel care face reclamă, tipărește biletul! Vrei reclamă, tipărești bilete (model preluat din Craiova, Madrid, Lisabona).  
10. RENUMEROTAREA TRASEELOR ȘI REORGANIZAREA COMPLETĂ ȘI EFICIENTĂ A RUTELOR TRANSURB GALAȚI – AUTOBUZE, TROLEE ȘI TRAMVAIE. RENUNȚAREA LA TRASEELE DE MAXI-TAXI ÎNCEPÂND DIN 2015. TRANSFORMAREA S.C. TRANSURB S.A. ÎN AUTORITATE METROPOLITANĂ DE TRANSPORT ȘI PREZENTAREA LA LICITAȚIILE PENTRU A PRELUA CURSE SUBURBANE SPRE VÂNĂTORI, ODAIA MANOLACHE, ȘENDRENI, SMÂRDAN, KOGĂLNICEANU, BRANIȘTEA, Ș.A.M.D.
377822_323804320981689_1057502472_n Untitled3
tramvaie galati
Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s