Directorul de la ECOSAL, Ionuț Pucheanu s-a ținut de cuvânt. Sper să facă așa mereu


La ședința de C.L. din luna martie am discutat cu directorul de la ECOSAL, Ionuț Pucheanu (PSD), problema ghenelor de gunoi și a țiganilor care cotrobăie după sticle sau bidoane.

Mi-a spus că pe lângă containerele subterane (pe care eu le-am propus în 2011, după ce le-am văzut la Madrid), toate punctele de colectare din Galați vor fi închise în cuști și vor fi și înmulțite, după normele europene. Prima dată nu am crezut, dar mi-a zis să le văd pe cele din spatele blocului Vega din Piața Siderurgiștilor. Am scris despre acea ghenă de gunoi aici.

Când am văzut cât de curat este pe lângă mi s-a luminat fața…. Tot din spusele lui Ionuț Pucheanu, aflăm că I.C. Frimu este cartierul pilot, dar se pare că ghenele au fost încarcerate și în Țiglina 3 (momentan doar la scoala 10 unde era dezastru) și nu pot decât să-i mulțumesc pentru eforturile depuse și să-l felicit.

Se vede că tinerețea și faptul că am crescut în acest oraș și am copilărit aici, ne face să lucrăm cu grijă pentru oraș și să-l prețuim. Mai jos sunt 2 fotografii cu ghena de gunoi de la Școala 10, din Țiglina 3, mai precis intersecția unde traseele de autobuz 19 și 20 cotesc la stânga către Complex Siret.

DSC03043 DSC03044

Lasă un răspuns

