O bucată mare din gardul separator al liniilor de tramvai, din stația Str. G. Doja, de pe Bd. Siderurgiștilor a dispărut!


Astăzi când îmi efectuam turele obișnuite cu tramvaiul pentru supravegherea orașului și descoperirea de noi probleme, am observat că o bucată mare din gardul ce separă sensurile de mers de pe Bd. Siderurgiștilor, mai precis o bucată din zona stației Str. Gheorghe Doja lipsește. Am întrebat câțiva oameni ce muncesc în zonă și toți mi-au spus că sâmbătă și duminică gardul era la locul lui. Eu însumi am văzut și luni gardul acolo!

Imaginea vă arată gardul problemă, dar nu este din zona respectivă și nici din perioada Aprilie 2014

RĂMÂNE DE VĂZUT DACĂ A FOST FURAT, SAU PRIMĂRIA SCHIMBĂ GARDURILE ÎNAINTEA LINIEI DE TRAMVAI!

Lasă un răspuns

