Ședința Consiliului Local Galați din 27.02.2014: 14 troleibuze noi și garaje dărâmate


Garajele cad:
Am fost martorul unei ședințe extrem de lungi. Timp de 90 de minute s-au dezbătut doar 2 puncte de pe ordinea de zi: demolarea garajelor din Mazeppa și din Micro 19. Cu scântei, cu scârțâieli, dar proiectele au trecut. Asta înseamnă că în sfârșit 2 zone ale municipiului nostru vor fi modernizate și vor scăpa de construcțiile parazitare ridicate în timpul mandatelor lui Eugen Durbacă și Dumitru Nicolae.

Primarul a amenințat că dacă vor cădea ambele proiecte din nou, în termen de 15 zile va pune în aplicare dispoziția de primar pentru demolare și chiar se va urca și el pe un buldozer. Rămâne de văzut dacă se va ține de cuvânt, dar până atunci, salut totuși proiectul cu demolarea garajelor.

14 trolee nou-nouțe:
14 troleibuze nou-nouțe urmează a fi achiziționate pentru municipiul Galați. Această achiziție a fost aprobată în unanimitate de membrii consiliului și îi felicit pentru această decizie. Urmează să vedem ce troleibuze vor fi aduse și ce caiet de sarcini vor avea acestea, pentru că dacă vor fi aduse alte sicrie pe roți, atunci banii vor fi aruncați în van. Am adăugat câteva sugestii de troleibuze (măcar 2-3 articulate), dotate și cu aer condiționat, automate de bilete, supraveghere video cu comunicare directă către Poliția Națională / Locală și cu sistem de urmărire prin satelit.
galati220_162

Troleibuz în gară, tramvaiul zboară:
Primarul Marius Stan, mi-a explicat după ședință că dorește troleibuz în gară pentru că linia costă mult și produce vibrații. Nu pare de înduplecat în această problemă, dar cu niște argumente și mai bine plasate și cu dovezi de rentabilitate, sper ca alături de mine și alți pasionați de tramvaie să vină și să susținem cauza tramvaiului. Troleibuzul este extrem de binevenit în gară, mai ales că putem muta și traseul 9 pe troleibuz în totalitate, astfel reducând alte 2-3 autobuze poluante.

Anunțuri

9 gânduri despre “Ședința Consiliului Local Galați din 27.02.2014: 14 troleibuze noi și garaje dărâmate

  1. Domnule primar, Cand urcati pe buldozer sa mai daramatri si ce a mai ramas nedaramat in Mazepa?
    V-a aprobat oare aceasta diabolioca pornire a buldozerului ce- l veti conduce si domnul B.M care a facut zilele trecute „o inspectie” printre daramaturile din Mazepa?. Domnia sa sa a dorit sa se convinga ” de modul in care Dvs. respectati promisiunea de a „moderniza” prin demolare ce este contruit cand dvs. erati minor.Oare dvs-prin munca si banii dvs-ati contruit ceva temeinic? Oare ce intelegeti prin interesul suprem in numele caruia ati terorizat si pe cei care au autodemolat fara a fi publicata hotarea de demolare/modernizare a urbei- de spaima ce ati instituit-o cu o vitejie demna de a ramane in istoria demolatorilor -a baciului ce-si uraste turma? Stiti ce va urma?. Va pot prezenta si scenariul ce-l promovati ? Vi-l prezint in plic inchis ?

    Apreciază

  2. Sa fim seriosi, strada N.Balcescu e destul de aproape incat sa se poata deplasa pana acolo. Totodata, daca s-ar face linie de troleibuz pe Balcescu, la „Miorita” s-ar putea face o varianta spre stanga de pe Domneasca pentru a face un capat de traseu scurt pentru cresterea frecventei si totodata cei de pe Domneasca ar putea folosi acest traseu pentru a urca in statiile de pe aceasta strada si apoi ocolind pe Garii ar reveni pe Balcescu. Ma rog, idei.

    Apreciază

  3. Ar trebui mutate cu totul liniile de troleibuz de pe Domneasca pe Balcescu. Sa fie treaba facuta intr-un final cum trebuie. Ca situatia de fata e defapt o solutie de compromis temporara, si asa a ramas atatia ani de zile…

    Apreciază

  4. Si eu sunt de acord cu tine. Am militat pentru scoaterea numerelor cu traditionalul BARAT. Astfel 20b a devenit 19 de exemplu, desi eu l-am propus cu numarul 4 sau 30, tocmai ca sa nu confunde oamenii traseul 19 cu cartierul 19.

    Eu prefer tramvai in gara pe traseele 36 si 37. Dar nici troleu nu-mi displace. Daca ar fi ambele, ar fi minunat!

    Traseul 9 pe troleibuz l-am propus de mult, dar trebuie avut in vedere introducerea troleului si pe Str. Balcescu, pentru a nu lasa Str. Balcescu fara conexiune cu Tiglina 3 si Tiglina 4.

    Apreciază

  5. Traseul 9 trebuie sa ramana pentru autobuze, pentru ca asta-i este identitatea. Multimea numerelor naturale e infinita, deci de ce sa creem o strutocamila? Se poate realoca traseul 106 pentru acest traseu. Ma rog, asta sa fie singura problema, numai sa avem fire pana la gara.

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s