Galațiul adăugat într-un sondaj al Onlinereport după ce le-am atras atenția! Acum dragi gălățeni VOTĂM GALAȚI!


Publicația de pe internet, Onlinereport.ro a început să întrebe Românii, care-i cel mai frumos oraș din România. Premiul pentru câștigător, va fi un articol amplu despre oraș, așa că VOTAȚI GALAȚI!

După ce am văzut pe facebook.com acest concurs, când am vrut să votez și să distribui Galațiul, am constatat profund supărat și jignit faptul că orașul meu nu era pe lista respectivă, iar după o conversație civilizată cu administratorii, astăzi, la ora 17:00 Galațiul a fost adăugat.

Deja suntem pe locul 10, după doar câteva ore de la adăugare. Trebuie să recuperăm handicapul de 1 săptămână pe care îl avem, datorită faptului ca Galațiul este ignorat total de către toți! Sincer, nici nu am pretenții, atât timp cât politicienii Galaților sunt = cu mulțimea vidă.

http://onlinereport.ro/care-este-cel-mai-frumos-oras-din-romania-voteaza-aici/#pd_a_7744768%23pd_a_7744768#pd_a_7744768

1013656_510588342345201_2042109699_n

Lasă un răspuns

