Foiletonul meu a fost propus pentru premiile RADAR DE MEDIA. Momentan sunt în semifinală la secțiunea „Cel mai bun blog”


Iată că fără reclamă, fără cereri de apreciere obsesive, fără distribuții aiurea prin sute de mii de grupuri de pe facebook, hi5, linkedin, google+, twitter say myspace, cineva a considerat că blogul meu poate fi îndeajuns de bun pentru o nominalizare la premiile RADAR DE MEDIA. Sunt la secțiunea CEL MAI BUN BLOG, secțiunea numărul 8. Personal nu mă așteptam să mă regăsesc acolo. În momentul scrierii acestui articol (ora 23:16, 9 ianuarie 2014) am 21 de voturi. Vă aștept cu un vot după ce dați clic pe adresa de mai jos. Puteți vota doar un singur preferat la mai multe categorii.

http://www.radardemedia.ro/pagina-de-vot-premiile-radar-de-media-editia-primavara-2014/

fund2al1.jpg

Lasă un răspuns

