V. PONTA: „Guvernul va continua să sprijine biserica în 2014. E un lucru bun”


Eu mă întreb când vor sprijini guvernanții adevăratele probleme ale României și când vor înceta să mai alerge după cai verzi pe pereți, precum credința în dumnezeu și alte metode de manipulat populația. Spitale în România avem doar 360. Kilometri de autostradă sunt cei mai puțini din întreaga U.E. Trenurile circulă precum melcul. Industria e la pământ, România este piață de desfacere pentru oricine dorește, dar cu toate astea, în România se construiește o biserică la fiecare 3 zile și se împrumută cu 1 milion de euro pe oră!

Conform O.F.C.R. din România, Premierul Victor Ponta a declarat, luni, în prima şedinţă a BPN al PSD pe 2014, în debutul căreia presa a avut acces, că Guvernul va continua să sprijine cultele religioase, începând cu Biserica Ortodoxă Română, la fel cum va sprijini şi Armata. „Am pus aici un lucru pentru care am văzut că am fost foarte criticat la sfârştiul anului şi mă bucur să fiu criticat şi anume sprijinirea în continuare a cultelor religioase începând cu Biserica Ortodoxă Română. Da, dacă sunt lucruri pe care Guvernul le poate sprijini, cred că e un lucru bun,a spus Ponta. El a menţionat că şi Armata şi Biserica trebuie sprijinite pentru că „au mult mai mare încredere” decât cei „care ne înjură că de ce sprijinim Armata şi Biserica”. „Deci cred că e un lucru bun pe care trebuie să-l facem în continuare”, a adăugat Ponta.

Mă întreb dacă e un lucru bun sprijinul sănătății, învățământului, sportului, ș.a.m.d.
Lasă un răspuns

