MIE ÎMI PASĂ DE GALAȚI PENTRU CĂ…….. VIITOR PRIMAR!


Anul 2014 va aduce cu el noi provocări și poate că cea mai mare va fi candidatura mea la alegerile pentru Parlamentul European, ce vor avea loc în luna mai a anului acesta. Totuși, cel mai mare vis al meu este să ajung primarul municipiului Galați.

1013656_510588342345201_2042109699_n

De ce îmi pasă de Galați:

MIE ÎMI PASĂ DE GALAȚI PENTRU CĂ:

1. Sunt născut aici.

2. Am copilărit aici.

3. Cred în viitorul acestui oraș.

4. Sunt martor la decăderea lui din toate punctele de vedere și nu suport să văd cum se întâmplă asta.

5. Am solutii, idei și proiecte de redresare a orașului.

6. Am rămas aici, când aș putea oricând pleca să-mi continui studiile la o universitate de prestigiu din vestul Europei și să muncesc în orice altă țară a planetei.

7. Am ajutat la progresul orașului prin anumite propuneri către primărie, care ulterior au fost acceptate și acum gălățenii beneficiază de ele.

8. Nu aș pleca niciodată definitiv din Galați.

9. Am convins și alți tineri să rămână aici pentru studii și pentru a-și găsi de lucru în orașul nostru.

10. Am prezentat orașul peste tot pe unde am fost, am adus turiști și voi mai aduce!

EXEMPLELE POT CONTINUA!

 

Lasă un răspuns

