„Piața” General Berthelot din Galați a fost furată!


De ceva timp încoace am sesizat lipsa stâlpului din scuarul ce indica faptul că, în rondoul din Micro 40, se află Piața General Berthelot. Ieri am fost să mă asigur că nu am văzut greșit și n-am văzut! Stâlpul din imaginea de jos, lipsește astăzi!

Stâlpul pe care scrie Piața General Berthelot, ce azi lipsește!

Piața a fost inaugurată acum ceva vreme de către Stan, primarul și de către ambasadorul Franței, E.S. Phillippe Gustin. Criticată din toate părțile, pentru decizia de a numi acea zonă Piața General Berthelot, Primăria Galați nu s-a îngrijit de loc și iată că azi suntem martorii unei noi vandalizări ori unei noi hoții. Zona este împânzită de țigani ce abia așteaptă să fure orice chestie ce poate fi furată! Mă aștept ca în viitor și drapelul României să dispară!!!

Lasă un răspuns

