Clădirea de epocă de pe Strada Științei, nr. 26 din Galați, demolată de hoții de cărămizi


Astăzi, în timp ce eram în drum spre Casa de Pensii din Galați, pe aleea dintre căminele studențești și Stadionul Portu Roșu am observat un hoț, îmbrăcat cu o vestă de la ECOSAL Galați (acesta este mecanismul de furat, iar cine trece pe lângă ei, nu le dă atenție, căci ECOSAL aparține de Primăria Galați) și înarmat cu un baros spărgea de zor unul din zidurile rămase. Când am scos aparatul să-l filmez, individul s-a oprit din lovit peretele și m-a întrebat dacă sunt „pozar”, iar mai apoi a fugit. Nu am apucat să filmez decât 17 secunde, căci mi s-a descărcat aparatul. La scurt timp după incident, am anunțat Primăria Municipiului Galați, mai precis pe purtătorul de cuvânt, Mihai Costache, care mi-a explicat că acea clădire nu este de patrimoniu, că a sunat la ECOSAL și a primit confirmarea că cel ce spărgea nu aparținea de ECOSAL și că a sunat la poliție, aceștia urmând a veni pentru a încerca prinderea lui. În timp ce eram în clădirea Casei de Pensii Galați, am obervat că au venit mai mulți indivizi care scormoneau prin mormanele de cărămizi și care, probabil, au venit și după mine. După ce mi-am terminat treaba, toți plecaseră iar eu am fost într-un cămin studențesc și am văzut de la un balcon cum după câteva minute, a venit o mașină, individul de la volan s-a dus între ruine, a luat ceva de acolo (probabil barosul) și a plecat. După această întâmplare, paznicul căminului mi-a zis că și ei fac sesizări la poliție și că de fapt sunt mână în mână cu toții și că nu se dorește prinderea lor.

Mai jos aveți filmarea și poze cu clădirea „epurată”

DSC02901 - Copy (2) DSC02901 - Copy (3) DSC02901 - Copy (5) DSC02901 - Copy (6) DSC02901 - Copy (7) DSC02901 - Copy

2 gânduri despre “Clădirea de epocă de pe Strada Științei, nr. 26 din Galați, demolată de hoții de cărămizi

Lasă un răspuns

