Am 666 de câini maidanezi în cartierul Țiglina 3. Mă ofer voluntar în echipajul de hingheri gălățeni!


Acum ceva timp, presa din Galați scria despre anunțul primarului Marius Stan (PNL) cum că vor începe vânătoarea de maidanezi și că padocul din Str. Zimbrului a primit avizul. Conform spuselor primarului, Ecosalul va opera această operațiune cu fix 2 hingheri operaționali și un veterinar. Este sub orice critică și propun ca pe lângă leprele ce sug banul public, alături de hingheri să vină și jandarmi. Pe lângă asta, mă voi înrola în echipa HINGHERII INDEPENDENȚI ȘI VOI ÎNCERCA SĂ PRIND CÂT MAI MULȚI CÂINI, PRIN METODE UMANE, CĂCI ȘI EU SUNT ÎMPOTRIVA VIOLENȚEI ASUPRA ANIMALELOR, DEȘI SUSȚIN EUTANASIEREA MAIDANEZILOR BOLNAVI, AGRESIVI ȘI BĂTRÂNI.

Dacă și voi vreți să fiți hingheri independenți, vă invit alături de mine și mă puteți contacta printr-un mesaj la:

facebook: http://www.facebook.com/baditastefan

adresa de mail: stefan_gl_rou@yahoo.com

canal Youtube: http://www.youtube.com/baditastefan

Câinii de la Complexul Continental
Câinii de la Complexul Continental
11 gânduri despre “Am 666 de câini maidanezi în cartierul Țiglina 3. Mă ofer voluntar în echipajul de hingheri gălățeni!

  1. va rog,cum dau de un nr de tel de la hingheri….nu se mai poate am vreo 8 caini pe strada pe care ii hraneste o doamna numai cu carne de sunt cat ursul….ataca copii cand merg la scoala….nimen nu face nimic decat cand va fi omorat vreun copil….vecina respectiva sa si-i tina in curte daca ii iubeste…dati-mi va rog un nr de tel

    Apreciază

  2. nu fac parte din categoria actualilor politicieni si nici nu voi face parte. nu sunt dupa ciolan. daca voiam ciolanul, ramaneam la USL in 2012 si sustineam proiectul in care eu nu credea, doar de dragul ciolanului, promisiunilor (care erau consistente), dar mi-as fi tradat principiile.

    nu doresc sa vorbesc despre cei pe care i-am ajutat si nici nu voi spune vreodata cate orfelinate sau ce-am facut. nu ma laud…..

    Apreciază

  3. Eu stiu ca doresti sa fii primar ,sustii ca\,doresti sa dai banii copiilor orfani si amarati ,de ce nu ai facut o pana acum?cate orfelinate ai vizitat?cati copii nevoiasi ai ajutat?banii nu se vor duce decat in buzunarele voastre ,copii pe strazi vor fi ,copii nevoiasi ,orfani vor exista mereu ,.va uitati de sus la ei ,va uitati de sus la cei cu dizabilitati ,vor exista batrani cersatori (cati dintre ei ai ajutat>?si vor fi mereu cianii omorati ptr ca in Romania nimeni nu o sa fie de accord sa se aplice legea sterilizarii obligatory,programe de sterilizarii gratis ptr cei cu un venit mai mic sau deloc.Daca s-ar fi dat macar de acum 5 ani o lege a sterilizarii ,acum nu ar mai fi fost caini pe strazi,daca s-ar fi construit adaposturi adecvate ,De ani si ani de zile sustineti ca va pasa de oameni dar nu faceti nimik ,care oameni?ori cei saraci ,bolnavi ,cu dizabilitati nu sunt oameni !

    Apreciază

  4. Asa,mama,sa ii omori uman,cum si al de sus iti va lua tie viata,tot uman. Dar totusi,de ce nu ti-a luat-o deja?

    Apreciază

  5. SA VA FIE RUSINE!Cum naiba au ajuns cainii pe strada ?de ce nu sustineti o lege a sterilizarii obligatory,controlate canisele si adaposturi adecvate cu un personal calificat si educat! Acum ii omorati iar peste cativa ani va veti confrunta cu aceeasi situatie!Si acum sa incepeti ca,sunt mai importanti oamenii,cum?de cand tot omorati cainii nu ati facut nimik pentru oamenii de rand ,ptr cersatori ,batranii alungati de copii de acasa ,ptr copii strazii! Stefan Badita ,vrei sa candidezi ptr nu stiu ce post ,cum vrei sa fii ales?….

    Apreciază

  6. Nu ai voie sa faci asa ceva. E lege. Inteleg ca tu nu vei fi agresiv cu acei catei, dar nu toti gandesc ca tine. Nu stiu daca ai auzit de scandalul din Pitesti. Primarul le-a propus cetatenilor cate 5-10 lei, nu mai tin minte sigur, pt. fiecare caine colectat. La cati bolnavi mintali sunt in tara asta cine stie unde se ajungea…

    Apreciază

Lasă un răspuns

