Surpările Galaților!


Fără îndoială, lumea știe despre surpările ce au loc de câțiva ani încoace prin orașul de la malul Dunării. Fără îndoială că cea mai celebră surpare este groapa de la Elice, numită și Gropzilla sau groapa Dumitru Nicolae (parodie după Godzilla și fostul primar al Galațiului, între 2000 și 2012). Acum vă voi pune toată lista de surpări, mai mici, ori mai mari, mai importante ori mai infime.

– Groapa de la Elice: evident că actualul primar, Marius Stan (PNL) a luat decizia de a ocoli problema, deviind circulația pe manșeta de la Elice. Lucru care a fost pe cât de criticat, pe atât de ineficient, căci acum, este iar problemă.

– Groapa de pe Str. Oltului: o adevărată surpriză, având în vedere că Țiglina 4, este parte a orașului nou și nu suferă de Sindromul Hrubelor. Surparea a avut loc într-o dimineață și putea produce și pagube de vieți omenești, datorită faptului că artera este foarte circulată, în special de microbuze.

– Gropile de pe Bd. Traian supranumite de mine și Gropile Rizer au apărut anul acesta, în dreptul Parcului Rizer, proaspăt reabilitat. Culmea este că timp de 100 de ani, cât a circulat tramvaiul pe această stradă, nu au avut loc surpări ale hrubelor ce se află în această zonă.

– Groapa de la Ultimul Leu, apare periodic, încă de pe vremea primarului Dumitru Nicolae. Am înțeles că pe acolo este un canal colector ce creea probleme și tot surpa terenul. Curios este faptul că surparea a început prin anul 2007…..

– Cea mai nouă groapă este și supranumită de mine, Groapa Bebeluș, a apărut acum 2 zile pe Str. Prel. Brăilei, c/c str. Oltului. Cauza este simplă: o lucrare mică, ce a avut loc zilele trecute în zona respectivă, probabil terminată prost, sau neterminată dar astupată, a creeat micul crater. Astăzi am anunțat câțiva ziariști, pe la ora 15:00 iar pe la ora 17:00, lângă tradiționalul copăcel înfipt în groapă, pentru a fi ferită de șoferi, au apărut și 2 indicatoare rutiere ce semnalizează groapa.

Vă rog să mai semnalați gropi în comentarii, dacă mai știți! ȘI DUMNEAVOASTRĂ PUTEȚI RECLAMA O GROAPĂ!

DSC02730

2 gânduri despre “Surpările Galaților!

  1. Salutare,

    Ai un Blog foarte frumos! Iti urmaresc atenta post-urile de pe blog de ceva vreme. Imi place cum scrii, ma inspira! Asta m-a determinat sa-mi deschid si eu un Blog. Mi-ar face placere sa intru si eu in comunitatea voastra cu o tematica cel putin indrazneata. Incerc sa astern cuvintele intr-un mod cat mai savuros pe: http://delicii-masaj-erotic.blogspot.com/
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: giuliadelicii@yahoo.com
    Daca esti pe Facebook acolo sunt si eu! Mi-ar face mare placere sa ma adaugi la prieteni. Adresa mea de Facebook este: https://www.facebook.com/giulia.delicii
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Giulia Teodorescu.

    Apreciază

Lasă un răspuns

