Locomotivă de epocă la gară. Încă o propunere făcută de mine îşi face „aparaţia” în Galaţi


Dacă nu aţi fost recent prin gara principală a Galaţiului (căci oraşul mai are şi gările Fileşti şi Barboşi), cred că în curând vă puteţi duce să admiraţi locomotiva de epocă ce va fi amplasată în faţa gării. Propunerea este a mea şi datează de 5-6 ani, timp în care am făcut sugestii scrise, la C.F.R. Călători dar şi la Primăria Municipiului Galaţi. Iată că în 2013 va răsări o locomotivă de epocă şi în oraşul nostru. Eu am propus ca locomotiva să fie cea ţinută în depoul Galaţi. Am propus restaurarea ei şi amplasarea în faţa gării, ca să atragem turişti. Deocamdată sunt amplasate doar şinele de cale ferată, dar după ce locomotiva îşi va ocupa locul de cinste, sper ca şi zona verde să fie amenajată cum se cuvine. Astfel gălăţenii se pot bucura de o locomotivă precum cea din gara Braşov.

ACEASTA ESTE LOCOMOTIVA CE VA FI AMPLASATĂ

Fotografie realizată de Amiralul AOV

DSC02654 DSC02657 CFR_Class50_steamlocomotive

2 gânduri despre “Locomotivă de epocă la gară. Încă o propunere făcută de mine îşi face „aparaţia” în Galaţi

Lasă un răspuns

