2 biserici şi o parte din locuitorii de pe Str. Frunzei au furat din trotuar!


După Revoluţia din 89, majoritatea românilor au înţeles că democraţia = anarhie şi fiecare face ce vrea. Acum câteva zile am pozat noua stradă a Frunzei şi am comparat-o cu vechea stradă a Frunzei. V-am pus mai jos pozele actuale de pe Frunzei, frumos refăcută şi un film din 1993 realizat de Richard Lomas. Se observă cu uşurinţă stâlpii Electricii că-s pe trotuar şi nu în curţile oamenilor, iar în zilele noastre 99% dintre stâlpi sunt în curţi. Până şi cele 2 biserici au muşcat din trotuarul oamenilor! VREAU SĂ VĂD CE REACŢIE AU PRIMĂRIA ŞI ELECTRICA S.A. PRECIS NIMENI N-ARE ACTE PE TERENUL ANEXAT ŞI AM IMPRESIA CĂ ESTE ILEGAL SĂ ŢII STÂLPII ELECTRICA ÎN CURTE, DEOARECE ÎN CAZ DE PERICOL, NIMENI NU-ŢI POATE INTRA ÎN CURTE SĂ-L REPARE SAU ÎNLOCUIASCĂ!

Filmul lui Richard Lomas cu transportul local din Galaţi, în primele minute observaţi cât de pustie şi neîngrijită era Str. Frunzei, la începutul mandatelor lui Eugen Durbacă.

6 gânduri despre “2 biserici şi o parte din locuitorii de pe Str. Frunzei au furat din trotuar!

  1. Filmul nu a fost facut pentru mistocareala acelui strain. Strainul ca multi altii, e pasionat de tramvaie, indiferent de natura lor. Sunt o gramada de acest gen. El a filmat pentru propria lui arhiva. Sunt straini care au vizitat Galatiul in anii 60, 80, 90 si 2000. Ultimii au fost in 2010, cand i-am dus eu prin toata Romania (orasele unde erau tramvaie) , printre ei aflandu-se si directorul din acel timp al Autoritatii Metropolitane de Transport New York.

    Apreciază

  2. doamne,ce primitivi mai suntem,ce rable de tramvaie avem…de 15 ani am plecat de aici si nu s-a shimbat nimic…totul lasa de dorit,rusineeeeee

    Apreciază

Lasă un răspuns

