Micro 16, un dezastru de cartier!


Așa se intitulează articolul apărut astăzi în cotidianul Viața Liberă, care poate fi citit parțial aici și integral în ediția tipărită, din data de 10 iunie 2013. Cititorii au semnalat destule probleme de importanță vitală sau de importanță personală, cum ar fi câinii vagabonzi, trotuarele sparte, cablurile căzute la pământ, mizeria cartierului, dificultăți pentru persoanele cu handicap, aspectul și funcționalitatea cartierului, ș.a.m.d.

Desigur, unul dintre cetățeni a și semnalat „realizările” deputatului P.C. Ciucă: „a pus o bancă, a făcut ceva”. Dacă asta se numește realizare, atunci este clar că nu trebuie să mai avem așteptări prea mari de la întregul oraș în viitor. Pui o bancă și 2 mese și ți-ai asigurat mandatul de deputat!!! Frumos așa…. Mă întreb oare, cât va mai dura „nepăsarea” oamenilor când își dau votul, către aceiași oameni ce ne conduc de mai bine de 23 de ani!

In fotografiile de mai jos, sunt articolele scanate din ziar și le puteți citi cu ușurință. Pe prima pagină a ziarului am onoarea să fiu tipărit chiar eu și replica „Un dezastru de cartier” îmi aparține! În fotografia mică din articol, sunt înfățișat aruncând o bucată de carton în containerul subteran de colectare selectivă. Containerele galbene sunt pentru carton, plastic și hârtie, cele albastre sunt pentru metal și sticlă. Evident, am preluat ideea aceasta din orașul Madrid, în anul 2011, când am fost în vacanță.

Lasă un răspuns

