Sex total între 2 arici, de înviere [nerecomandat zoofililor]


Mergeam pe afară în noaptea de înviere și pe lângă un gard, aud niște zgomote, ca niște răsuflări sau amoșinări. M-am uitat vreo 2 minute în tufiș și n-am găsit nimic. M-am gândit că e vreo pisică ce a găsit un șarpe. Când am vrut să plec, am luminat cu telefonul, mai spre centrul grădinii și ce să vezi, un dans lasciv al unui arici, încercând să impresioneze o aricioaică ce mânca o bucată de ceva…. După vreo 10 minute de dans, ariciul i-a înfipt-o bine de tot, ca în pozele de mai jos. În prima poză este o secvență din dans și în a 2-a SEX TOTAL ÎNTRE ARICI!

DSC02113 DSC02114

Lasă un răspuns

