Vara nu dorm, fac stadion!


Eu vara nu dorm, ey!
Pentru că dau la votanți mici și bere.
Și cum nu iau pastile, USL-ul dă o bere,
Beau în cinstea Oțelului, că mi-a fost dor de el
Și el bea-n cinstea mea, fiindcă o ardem la fel

Am hibernat ca ursul toată campania
Am fost ascuns de confruntare, că mă doare, că mă doare,
Dimineața lăbăreala, dă-i cu țuica, umple cana
C-o pomană consistentă, la votanți ea se respectă!

Fratii mei! Dan Nica, Paul Dobre, Eugen Durbacă,
Cu bani mulți și foarte mulți cu toți o ardem în USL
Paharul sus now, că mie-mi place să torn
Nu de altceva da’ eu vara nu dorm!

Refren :

Eu vara nu dorm, vă fac stadion
Vă fac stadion, vă fac și mol,
Zorii zilei mă prind
Pe faleză mă plimb
Și mă gândesc să mai mint!
x2

Eu vara nu dorm, ey!
Și nu am nicio vină
Că vara ochii mei sunt sensibili la lumină
Sensibili, văd votanții, pun pariu că se combină
Domnilor votanți, luați d’aci de-o savarină!

Ah, că mă îndrept către mare
Cu elicopterul și las trenul în nămeții de sub soare,
În bagaj am două voturi lânga banii de șpăgare,
Și cămașa cu dunguțe, că mă strigă Boldea tare!

Și jur că m-aș băga la somn
Am un mandat de 4 ani să dorm,
Dar trebuie în sac să torn,
Când am în spate o șleahtă-ntreagă
Care strigă „Steal them All”

Eu vara nu dorm
Vă fac stadion
Vă fac și mall
Și primărie
Pentru că Galațiul capitală să fie!!

Lasă un răspuns

