Invitatul Știrilor VOX TV Galați


Pe 4 aprilie, am fost invitatul Știrilor VOX TV Galați.

Postul de televiziune VOX TV aparține fostului primar al Galațiului, Eugen Durbacă, dar ce m-a surprins la acest post este echipa care lucrează, formată numai din oameni tineri, prietenoși, respectuoși și profesioniști.

În emisiunea ce a durat 20 de minute, am discutat în general despre problemele actualei perioade în care trăim: plecarea tinerilor din România, vânzarea României, transportul din Galați, ideile mele pentru Galați, învățământul, alegerile din 2012, etc. Mai multe aflați urmărind cele 2 filme. LA ÎNCEPUT CU EMOȚII :))) M-AM SALUTAT SINGUR. AM VRUT SĂ SPUN BUNĂ SEARA DVS. ȘI TELESPECTATORILOR DVS. IAR EU AM PRONUNȚAT INVITAȚILOR….

PARTEA 1

PARTEA 2

8 gânduri despre “Invitatul Știrilor VOX TV Galați

  1. Foarte frumos,îmi place accentul tău.:)) Cât despre emoţii..dă-le încolo. Să mă vezi pe mine când trebuie să vorbesc în public..:))

    Apreciază

  2. ms. nu e foarte tare deocamdata! tare va fi atunci cand toti tinerii cu calitati, vor prelua conducerea orasului galati, si vor face din el, un oras de aceeasi teapa cu madridul, istanbulul sau moscova!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

