Dacă eram cu 1 an și 4 zile mai mare, candidam la Consiliul Local!


Dacă eram cu 1 an și 4 zile mai mare, candidam la Consiliul Local, independent. Limita minimă de vârstă este de 23 de ani împliniți, la momentul zilei alegerilor. Asta înseamnă că trebuia să mă nasc pe 10 iunie 1989. Astfel, sunt nevoit să mai aștept cel puțin 2 ani, până la alegerile Europarlamentare, ca să pot face mult mai mult pentru Galați și pentru Gălățeni. Totuși, susțin proiectul independent al lui Nicușor Ciumacenco, fără interese de partid, fără subjugarea comisiilor și a serviciilor publice, de aceea sunt pentru echipa INDEPENDETĂ! TINERI INDEPENDENȚI PENTRU GALAȚI, ÎNSEAMNĂ PROGRES PENTRU ORAȘ, POPULAȚIE ȘI ZONELE LIMITROFE!

MIE ÎMI PASĂ DE GALAȚI ȘI AM TOATĂ ÎNCREDEREA ÎN PROIECTUL INIȚIAT!

5 gânduri despre “Dacă eram cu 1 an și 4 zile mai mare, candidam la Consiliul Local!

  1. si eu as fi candidat( pe bune!) dar in momentul alegerii as fi avut 22 ani si 3 luni. Peste cativa ani!

    Apreciază

  2. Sorry! la cat de obosita eram aseara nu m-am mai gandit la data alegerilor si am calculat din momentul in care ai postat articolul. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

