2 butoane noi pentru Facebook


Acum 2-3 zile, am făcut 2 butoane noi pentru facebook. M-am inspirat dintr-o poză cu mâna întinsă care se potrivește și țiganilor și PDL-iștilor.

Butonul „cerșește” se potrivește de minune cu butonul Google „cotrobăie” și are o paletă mai largă decât „îmi place” sau „nu-mi place”. Deoarece „cerșește” te lasă slobod la imaginație și-ți permiți să cerșești „îmi place” sau „comentarii”, etc.

Butonul „dă șpagă” este buton special pentru PDL-iști, cu aceeași imagine ca „cerșește”, dar în oglindă (deoarece șpaga e mai mult o cerșetorie forțată de împrejurări) și portocaliu.

Un gând despre “2 butoane noi pentru Facebook

Lasă un răspuns

