Constantin Telegan, avocatul fără procese, și-a cumpărat un sondaj pe Monitorul de Galați


Ultima fiță printre iepurii electorali ai Galațiului, este cumpărarea sondajelor, sau angajarea câtorva postaci pentru a vota ca maniacii și a posta pe alte forumuri mesaje de genul : „Nu vă mai faceți planuri cu Galațiul, că singurul care va reuși să ia primăria este Constantin Telegan. Are peste 60% din voturi și mai multe voturi decât toți ceilalți contracandidați la un loc. Intrați pe Monitorul și vedeți”

Mă uit la lista de contracandidați și văd Nicușor Ciumacenco, Marius Stan, principalii candidați ce se bat la fotoliul de primar, dar și Paul Florea sau Nicolae Bacalbașa care nu și-au anunțat candidatura la această funcție.

Interesant este că acum el candidează independent, în trecut fiind candidat din partea PNȚCD, obținând un număr de voturi cam egal cu dimensiunea penisului în erecție al unui copil de vreo 5 ani…..

Un gând despre “Constantin Telegan, avocatul fără procese, și-a cumpărat un sondaj pe Monitorul de Galați

  1. Constantin Telegan??? N-am auzit in viata mea de el. Cine il cunoaste oare? Mi s-a intamplat la un moment dat sa mi se spuna pe strada ca Telegan va castiga primaria si am intrebat cine e personajul. Mi s-a zis ca e celebrul avocat. M-am mirat , necunoscand persoana. Stiu cateva nume de avocati renumiti in Galati, dar Telegan…in niciun caz. In fine, am uitat incidentul pana acum cand am vazut acest minunat sondaj. 😀 😀 😀

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

