Cine dracu mai plătește bilet la Transurb Galați?


Ce prost plătește în ziua de azi bilet la Transurb Galați? E mai ieftin sa plătești o amendă pe lună sau la 2 luni și în rest să mergi moacă, decât să îți iei bilet ca un cetățean corect.

Spun asta, deoarece astăzi, 22 martie 2012, am circulat cu autobuzul 9 iar între stațiile Str. Oltului și Țiglina 1 au fost controale. La acest traseu au fost prinși cam 10 guguștiuci fără bilet, toți tinerei. La întoarcere însă, am rămas singur în autobuz!!!! Pe traseul 20, între stațiile Casa Roșie și Gheorghe Doja, un alt echipaj de control a golit autobuzul, semn că Transurb nu știe să-și facă obicei din încasatul banilor din bilete. Circul din autobuze se repetă mereu, controlori înjurați, scuipați, sau controlori care înjură și bruschează oamenii.

Biletele din orașul Galați sunt cele mai ieftine din țară și anume:

1 călătorie : 1,5 lei (se pot cumpăra bilete și de la conducătorii mijloacelor de transport)

2 călătorii : 3 lei

Bilet valabil o zi : 5 lei

2 gânduri despre “Cine dracu mai plătește bilet la Transurb Galați?

  1. Puţine au fost momentele când am mers fără bilet şi alea au fost datorită faptului că aveam atenţia prin alte părţi şi efectiv uitam să-mi cumpăr. Am luat amendă o singură dată, prin clasa a şaptea şi de atunci m-am învăţat minte. Ori bilet, ori abonament! 😀

    Apreciază

  2. Hmmm…de ceva vreme nu am mai mers cu Transurbul. Ma simt mai bine in masina personala, fara circul de acolo. Poate ca asa sunt eu, ceva mai nesociabila si singuratica… 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

