Când v-ați futut? Întreabă Viața Liberă!


Un articol ce mi se pare destul de neadecvat pentru un ziar de talia Vieții Libere. Poate o lecție de educație sexuală ar trebui expusă elevilor de gimnaziu și de liceu, dar nu într-un ziar și nu sub forma unui articol destul de neinteresant…. „Când v-ați început cordeala?”

E drept, în ziua de azi, tinerii se cordesc cât mai devreme, fac concursuri de dezvirginări, fetele aștern pe foi, cât mai mulți băieți cu care s-au culcat, altele caută pe site-uri de matrimoniale „distracție și prietenie”, unde distracția = sex cu cât mai mulți, că ce, nu zic viitorului soț nimic….

Miresele nu se mai mărită cu vălul inocenţei pe ochi, la nunţi nu se mai joacă nici cearşaful, nici cămaşa miresei, iar soacra nu mai serveşte rachiu îndulcit şi înroşit, semn că nora a fost fată mare.

Păi cum să se mai practice obiceiurile astea, când fetele se dezvirginează de curiozitate (ba chiar și singure, cu ce prind prin casă, sau cu jucării sexuale) sau din cauza anturajului? Unele sunt prostite de către băieți, altora le place călare, sau călărite, se practică obiceiul rușinii de a fi virgină, în 90% dintre cazuri.

Medical, viața sexuală este binevenită după 20-21 de ani, la ambele sexe, nu cu judecata idioată că peste 18 ani, că nu știu cum și pe dincolo.

Iată câteva răspunsuri la întrebarea celor din Viața Liberă….

Femeie, 63 de ani: „Mi-am început viaţa sexuală la 22 de ani, cu soţul meu, după nuntă, dar nu mi-am sfătuit copiii să facă la fel. Este foarte important ca tinerii să îşi cunoască foarte bine partenerul sau partenera, inclusiv intim, înainte de a se angaja într-o căsnicie. Lipsa de compatibilitate sexuală poate duce la neînţelegeri care, în timp, se acutizează, se transformă în suferinţe şi chiar în drame conjugale. Asta nu înseamnă că trebuie să se culce cu oricine le iese în cale, ci să abordeze problema sexului atunci când relaţia devine una serioasă. Iar o relaţie devine serioasă, cred eu, după 18 ani”.

Bărbat, 26 de ani: „Mi-am început viaţa sexuală la 16 ani, cu o colegă de liceu. Copiilor mei le voi spune în primul rând cât de important este să se protejeze atunci când vor hotărî să înceapă viaţa sexuală. Dacă voi avea o fiică mi-aş dori ca ea să aştepte să împlinească 18 ani, poate chiar mai mult şi să nu se grăbească să îşi înceapă viaţa sexuală”.

Bărbat, 40 de ani: “La 14 ani mi-am început viaţa sexuală şi cred că e firesc ca tinerii să înceapă viaţa sexuală devreme”.

Bărbat, 65 de ani: „Am fost primul bărbat pentru soţia mea. Eu mi-am început viaţa sexuală pe la 15 ani, cu o femeie mai experimentată, ca toţi băieţii. Fiicei mele i-am spus să aibă grijă pe cine îşi alege drept soţ şi m-a ascultat, are un soţ bun”.

Femeie, 24 de ani: „S-a întâmplat la 18 ani şi nu este o experienţă de care să-mi aduc aminte cu plăcere, pentru că nu eram deloc pregătită pentru acel moment şi pentru acel bărbat. Ulterior am descoperit însă că poate fi şi altfel, adică plăcut, frumos. Fiicei mele i-aş spune, când va fi mai mare, să aleagă ea momentul cel mai potrivit şi pe bărbatul care o iubeşte şi o respectă. Nu cred că asta ţine de vârstă sau de majorat. Cred că băieţii ar trebui să discute cu tatăl lor, ca de la bărbat la bărbat”.

Acum să analizăm probleme expuse mai sus: oamenii sunt de acord ca odraslele lor să și-o tragă mai repede, dar să aibă grijă… Un fel de „futeți-vă cât vreți, numa să nu veniți cu burta la gură”.  Majoritatea bărbaților, vor femeile, doar pentru ei, să fie doar cu ei (și eu sunt adeptul acestui lucru), alți oameni sunt conștienți că nu contează vârsta sau majoratul, etc. Personal cred că dezvirginatul după majorat este o porcărie… Dacă eram majori la 16 ani? Sau la 21?  E drept și că în ziua de azi, abia mai găsești o fată serioasă, nu virgină, SERIOASĂ! Le place viața, cât sunt tinere se cordesc cu cât mai mulți…. este drept pentru soțul lor? Să își ia o femeie-tramvai, adică tramvaiul îl ia cine vrea, până se duce la depou, în cazul ăsta, căsătoria este depoul, dar și în depou se mai urcă cei care întrețin tramvaiele…. așa că….

FUTEȚI-VĂ PÂNĂ VĂ UMPLEȚI DE SCULAMENT! 

2 gânduri despre “Când v-ați futut? Întreabă Viața Liberă!

Lasă un răspuns

