Unirea Principatelor Române sărbătorită la Galați!


Ieri, 24 ianuarie 2012, autoritățile locale și gălățenii de rând s-au prins în Hora Unirii, cu ocazia aniversării Unirii Principatelor Române, ce a avut loc la 24 ianuarie 1859, sub conducerea lui A. I. Cuza. Gălățenii au dansat hora alături de primar, prefect sau președintele CJ. Totul a fost frumos, o zi în care s-a uitat de proteste și de supărări, o zi în care am fost cu toții români și în memoria lui Cuza ne-am dat mâna, am cântat, am jucat și am fost mândri că suntem români și gălățeni. Fanfara militară a delectat urechile celor prezenți, prichindeii au dansat până la sfârșit iar elevii mai mari s-au făcut de râs, neștiind ce se serbează pe 24 ianuarie. Sistemul de învățământ naște monștri! Oamenii au cântat Treceți batalioane române Carpații, Hora Unirii, Deșteaptă-te Române! ș.a.m.d., au depus flori la statuia primului domnitor ale Principatelor Unite și s-au simțit mândri că sunt gălățeni!

Lasă un răspuns

