Eu în presă…, Realizările mele pentru Galați


Pentru că pe 27 decembrie este Sfântul Ștefan am decis în această postare să mă laud „puțin puțin” cu realizările mele pentru Galați, adică propunerile pe care le-am făcut și care au fost votate sau nu în Consiliul Local. Am pus și câteva dintre aparițiile mele în presa națională și internațională.

1. Biletele de o zi pentru Transurb 5 lei. (aprobat)

2. Vânzarea biletelor în mijlocul de transport. (aprobat)

3.  Comasarea traseelor 15 + 35. (aprobat)

4. Devierea traseului 19 pe Str. Regiment 11 Siret. (aprobat)

5. Prezentarea municipiului Galați pe ro.wikipedia.org.

6. Punerea troleibuzului în Gara Mare, Gara Barboși, pe Centură, etc.

7. Reclame pe bilete astfel încât Transurb să nu mai cheltuie bani pentru tipărirea lor.

8. Tramvai de epocă pe străzile din Galați.

9.  Crearea de piețe și piațete cu aer istorico-modernist în Țiglina 1, Mazeppa, Țiglina 3, Țiglina 4, Gara Mare, lângă Sala Sporturilor etc.

10. O mega fântână arteziană în Piața Siderurgiștilor (Ultimul Leu), dar după o discuție cu primarul municipiului, aflând că acolo nu este indicată o astfel de atracție am propus să fie un amalgam de simboluri gălățene: un tei, un vapor, un avion, un tramvai, un „furnal”, o ancoră, o locomotivă, fiecare dintre acestea simbolizând „firma GALAȚI” deoarece Galațiul este orașul teilor, este cel mai mare port la Dunăre, a avut prima cursă aeriană de linie din România și primul aeroport din provincie, are tramvaie de peste 100 de ani și au fost fabricate la Șantierul Naval câteva dintre ele, a fost printre primele orașe ale României în care a pufăit trenul, la numai 4 zile după deschiderea liniei București – Giurgiu, circula un tren mixt de marfă și călători pe distanța Gara Barboși – Portul Galați.

11.  Amplasarea unei locomotive cu aburi în fața gării C.F.R.

12. Refacerea tuturor liniilor de tramvai și a rețelei de la nivelul anului 1980 + traseu de epocă pe Faleza Inferioară.

13. Muzeul Transportului în Comun. Un muzeu unde să fie amplasate locomotive, tramcare, tramvaie, omnibuze, trăsuri, trenuri, avioane, vapoare ce au străbătut țara noastră.

14. O statuie a Mareșalilor Antonescu, Averescu și Prezan.

15.  Statui cu sportivii de marcă ai orașului, amplasate în fața sălii sporturilor.

16. Înființarea primăriilor de cartier, organisme fără putere de decizie, doar liant între autorități și populație.

17. Fântâni arteziene de dimensiuni mici în Piața Energiei și în Intersecția fără rost.

18. Amenajarea Pieței Aurel Vlaicu.

19. Eliberarea fostului hangar al aeroportului Galați și refolosirea lui ca depou de tramvaie.

20. Diferite statui ale unor personalități locale sau naționale.

21. Punerea automatelor de bilete în stații și mijloace de transport în comun.

22. Lărgirea străzii Brăilei cu 4 benzi pe sens, iar banda 1 să fie folosită doar de către autobuze și troleibuze.

23. După schimbarea liniilor de tramvai, montarea gardurilor de protecție, pe ambele părți ale căii de rulare (nu doar pe mijloc ca pe Siderurgiștilor).

24. Semafoare cu prioritate pentru tramvai.

25. Stadionul Portu Roșu amenajat pentru competiții de rugby iar actualul Gloria să fie demolat și reconstruit Parcul Moruzzi.

26. Un documentar despre municipiul Galați (îl voi face eu).

27. Un pliant de promovare a municipiului Galați (îl voi face eu).

28. Triplarea patrulelor de Poliție Locală (angajarea la patrulă doar a oamenilor ce au un anumit fizic, nivel de educație și gândire).

29.  Construirea unui complex sportiv de mare capacitate și care să poată găzdui și evenimente precum Jocurile Olimpice. Complexul poate fi amplasat între Galați și Brăila, astfel ambele orașe să se bucure de el. Poate să conțină două-trei hoteluri, stadioane de fotbal, rugby, hochei (patinoar), pistă de atletism, etc, o autogară, o gară, transport cu tramvai și troleibuz, câteva blocuri lângă complex, liceu (grădiniță-primară-generală-liceu), etc.

30. Demolarea garajelor și ridicarea parcărilor etajate sau simple.

31. Proiectul Levaditti (Lărgirea străzii Levaditti din Țiglina 3, introducerea troleibuzului pe 80% din lungimea acesteia, demolarea garajelor aferente + grădinilor cu porci, curci, găini din spatele blocurilor cu nume de flori și organizarea parcării acolo, pentru obținerea a 4 benzi (2 pe sens).

 

Această prezentare necesită JavaScript.

VA URMA……

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s