Transformers 2 şi Transformers 3 nu se leagă….


Cei de la ProTv au dat în seara de sâmbătă, 8 octombrie Transformers 2 iar cu o săptămână înainte Transformers 1. Aceste 2 filme sunt excepţionale, iar acum ceva timp a fost lansat şi Transformers 3. L-am văzut în 3D, la Cinema în Brăila şi sincer mi s-a părut mai slab decât predecesoarele lui. Prea puţină acţiune cu roboţi, scene slabe într-o clădire de sticlă, în care oamenii sunt vânaţi de un robot imens, Optimus Prime prins în nişte sfori de macara nu se poate elibera, etc. 
Dacă Transformers 1 şi 2 se leagă între ele, 3-ul are o mare eroare. În Transformers 2, Sentinel Prime este învins de Optimus Prime pentru că vroia să ne distrugă Soarele, acesta fugind împreună cu Megatron. În Transformers 3, Sentinel Prime este găsit pe Lună şi ajutat să reînvie, ca mai apoi să fie din nou omorât de Autoboţi pentru că încerca să aducă planeta Cybertron lângă Pământ pentru a fi reconstruită cu ajutorul celor 7 miliarde de oameni. 
TRANSFORMERS 1: RĂZBOIUL LOR ÎN LUMEA NOASTRĂ
TRANSFORMERS 2: RĂZBUNAREA CELOR ÎNVINŞI
TRANSFORMERS 3: PARTEA ÎNTUNECATĂ A LUNII
DACĂ ÎMI SCAPĂ MIE CEVA, VĂ ROG SĂ MĂ ÎNJURAŢI! EU ZIC CĂ AM DREPTATE! 
Un gând despre “Transformers 2 şi Transformers 3 nu se leagă….

  1. Cel pe care il invinge Optimus Prime in Transformers 2 e defapt Megatron… Sentinel Prime e fostul lider al autobotilor cand planeta lor(cybertron) A fost distrusa in razboiul dintre Autoboti( rebeli de pe planeta) cu Decepticonii !!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

