Românii sunt cam trişti, aşa că am adăugat nişte bancuri!



Intră un terorist într-un magazin de animale de la parterul unui zgârie-nori:
– O să detonez o bombă, aveţi 30 de secunde să fugiţi!
La care o ţestoasa îi răspunde:
– Ce bulangiu eşti bă!

Doi tipi, amândoi căsătoriţi, stau de vorbă:
– Nu ştiu ce să mă mai fac! De câte ori vin acasă după ce am băut, sting luminile, opresc motorul şi împing maşina în garaj. Îmi scot pantofii, urc scările cât de încet pot, mă dezbrac în baie, mă strecor în pat şi nevastă-mea tot ţipă la mine că unde am umblat până la ora aia!
Prietenul său se uită la el şi-i spune:
– E evident că procedezi greşit. Eu scârţâi roţile pe stradă, trîntesc uşa , fac gălăgie pe scări, îmi arunc pantofii în dulap, sar în pat, îmi frec mâinile de fundul nevesti-mii şi-i zic: Ce zici de un oral scurt? Şi ea întotdeauna se face că doarme!
Fiul unui cioban nu ştia cum să-i spună tatălui său că e gay. Însă, după câteva pahare de palincă îşi ia inima în dinţi si-i spune:
– Tata, eu sunt gay!
După câteva secunde de cugetare, ciobanul îl întreabă:
– Fiule, costum Armani ai?
– Nu, răspunde fiul.
– Cu parfum Boss te dai?
– Nu, răspunde fiul.
– Maşină Porsche conduci?
– Nu, tata, ştii bine!
– Atunci nu eşti gay, mă puţă, eşti un poponar de rând! 
Un beţiv, un ţigan şi un homosexual ajung la Dumnezeu. Intră mai întâi beţivul. Dumnezeu îi zice:
– Ma beţivule dacă mai intri vreodată în vreo cârciumă sau mai pui alcool pe limbă te trăsnesc.
Intră şi ţiganul:
– Mă ţigane dacă mai iei ceva ce nu e al tău te trăsnesc.
În cele din urma intră homosexualul.
– Mă homosexualule dacă te mai dai la bărbaţi vreodată te trăsnesc.
Cum ajung ei pe pământ beţivul le zice:
– Bă, dacă tot scăparăm de data asta, hai la cârciumă să bem fac eu cinste.
Cum intră în cârciumă îl trăsneşte şi moare. Pleacă ţiganul cu homosexualul şi pe stradă pică din geanta unei madam o bancnotă de 50 de lei, la care homosexualul spune:
– Ţigane nu te apleca că ne trăsneşte pe amândoi! 
 Un american, un neamţ, un evreu şi un negru mergeau prin pădure… Cade o omidă pe american, acesta o ia şi o aruncă pe neamţ, neamţul pe evreu, evreul pe negru, negrul o ia şi o mănâncă. Cade altă omida pe american. O aruncă pe neamţ, neamţul pe evreu, iar evreul spre negru:
– Cât dai pe o omidă?
Iacob care locuieşte la Tel Aviv îi telefonează fiului său Samuel care a emigrat la New York şi-i spune:
– Regret că-ţi stric ziua, dar trebuie să-ţi spun că eu şi maică-ta suntem pe cale să divorţăm 40 de ani de suferinţă sunt de ajuns.
– Tată, cum poţi să spui asta? Şi chiar acum înainte de sărbători!? strigă fiul său.
– Nu mai pot s-o văd în faţa ochilor, răspunde tatăl, ne-am plictisit unul de celălalt şi sunt sătul de toată povestea asta, aşa că fă-mi un serviciu şi sun-o pe soră-ta Anne la Chicago.
Şi închide rapid telefonul. Disperat, fiul o sună pe soră-sa care rămâne mască.
– Cum vor să divorţeze? La vârsta lor? Am eu grijă de asta. Şi-l sună direct pe tatăl ei şi-i spune:
– Nu o să divorţaţi! Nu faceţi nimic până când eu şi frate-meu venim la voi. M-ai înţeles?!
Tatăl nu spune nimic, închide şi se întoarce spre soţia lui spunându-i:
– Foarte bine Rebecca, totul e perfect, copiii vin să-şi petreacă sărbătorile cu noi şi în plus o să-şi plătească singuri biletele de avion! 
Tata canibal şi fiul canibal merg la vânătoare. Văd o femeie grasă:
– Tati,tati! uite mâncare!
– Lasă, fiule, că-i prea grasă.
Merg ei ce mai merg şi văd o femeie somaleză.
– Tati, tati, fii atent că asta-i slabă!
– Nu fiule, asta-i prea slabă.
Mai caută ei ce mai caută şi dau de o femeie super.
– No, acuma-i momentul tati.
– Nu fiule. Pe asta o ducem acasă şi-o mâncăm pe măta. 
Cu 15 minute înainte de execuţie:
– Cuplul Ceauşescu a fost găsit vinovat şi prin urmare va fi executat! Totuşi pentru că suntem un popor creştin iar azi e Crăciunul va vom îndeplini trei dorinţe înainte de execuţie!
-Scorniceşti să devina capitala României F.C. Olt să devina campioana României să ne îngropaţi la Ierusalim.
Judecătorul deliberează câteva minute, iar apoi ii anunţă:
– Scorniceşti e oraş frumos, în câţiva ani de truda, vom face din el o metropola şi bineînţeles capitala României. F.C. Olt e echipa bună. Vom aduce la ea câţiva jucători buni şi într-un an va deveni campioana naţională. Dar la Ierusalim nici în ruptul capului nu va îngropăm caci a mai fost unul îngropat acolo şi a înviat . 
Lasă un răspuns

