Cu ce metrouri m-am plimbat?


Cine nu ştia, una din pasiunile mele este să călătoresc cu trenul, tramvaiul sau metroul. Am expus aici pe blog câteva hărţi ale metrourilor de pe unde am fost. Am pus doar hărţile cu sistemele de metrou mai mici ca să vă faceţi o idee. Am fost cu metroul în: Bucureşti, Sofia, Budapesta, Viena, Copenhaga, Istanbul, Berlin, Praga, Toulouse, Madrid, Torino, Milano, Roma, Napoli, Paris, Lyon, Bruxel, Marsilia şi Atena. Nu am pus toate reţelele pentru a nu vă plictisi. Am marcat cu negru liniile pe unde am trecut, deoarece nu am făcut 100% toate reţelele de metrou. Nu am scris oraşele unde m-am plimbat cu tramvaiul pentru că sunt prea multe dar pot aminti câteva mai importante exceptând cele din România: Madrid, Bruxel, Budapesta, Berlin, Viena şi Praga. 
Lasă un răspuns

