Ziariştii gălăţeni, promovează aurolacii onanişti şi poponarii!


În articolul de mai jos privind popularizarea poponarilor de către cei de la adevărul.ro, lucru înjositor pentru Galaţi, mi-a atras atenţia un articol de tot căcatu din Viaţa Liberă Galaţi, cotidian, care în lipsă de subiecte este în stare să numere toţi aurolacii Galaţiului, toţi câinii vagabonzi şi să le măsoare şi lungimea pulii. Articolul de căcat care oripilează cititorii ziarului, printre care sunt şi copii de şcoală primară au aflat din paginile ziarului sau de pe pagina de internet că un aurolac din Galaţi, îi freca pula altuia cu spor , fix în faţa unui semafor. Nu e destul că trăim în lumea depravaţilor, mai trebuie să-i şi promovăm. În alt articol tot cei de la „Viaţa Liberală”, îşi doresc şi o piţipoancă de Galaţi, la fel ca Sexy Varză Brăileanca, „Contesa celor 1000 de puli”. Revenind la articolul cu labagii din Galaţi, le dau un sfat celor ce tastează în ziar, să aplice cenzura în mod egal şi corect, că eu când am trimis la ziar un episod din romanul meu „Aminitiri din C.F.R.” în care scriam cum i-am tras-o unei fete în tren şi cât de tare a fost, au zis că nu sunt un ziar de scandal sau care publică obscenităţi, dar acum, cel care a trimis la redacţie păţaniile din trafic cu aurolacii, a reuşit să îşi vadă în ziar fără cenzură lucrul manual al boschetarului, descris cu atâta patos patriotic. Mă întreb, cât de mare o fi pula aurolacului?! 
MAI JOS AVEŢI SECŢIUNEA ARTICOLULUI:

Filantropica reinventată

Cerşetorul fără picioare de la Telefoane. Drogatul cu punga de aurolac de lângă Şcoala 1. Bărbatul în cârje de la intersecţia Basarabiei cu bulevardul Coşbuc. Milogul din Bariera Traian. Este ok că de acum îi identificăm pe fiecare de parcă ar face parte din viaţa oraşului? Florin Duşanu, cititorul nostru, ne scrie că nu. Nu este deloc ok.

„Eram cu copilul de patru ani în maşină. El stătea singur, în spate, eu eram la volan, cu nevastă-mea pe locul din dreapta faţă. Ajunsesem la semaforul de la McDonald’s când l-am văzut pe aurolacul de la semafor.

Plecase dintre maşini pentru că nu îi dădea nimeni bani şi trăgea din pungă pe trotuar, în timp ce îl masturba în văzul lumii pe un alt aurolac, la fel de drogat ca el. Până atunci îl mai văzusem făcând gesturi obscene, dar atunci am înnebunit. De ce naiba nu îi strânge nimeni de pe străzi? De ce trebuie să vadă copilul meu asemenea grozăvii?”.

 ŢIN SĂ ÎL ÎNTREB PE DOMNUL FLORIN DUŞANU, DACĂ DUMNEALUI NU VREA CA ODRASLA LUI SĂ VADĂ AUROLACII CUM FAC LABĂ, DECE TREBUIE SĂ AFLĂM DE LA EL, UN ORAŞ ÎNTREG ACEST LUCRU? VĂ GARANTEZ CĂ NU SUNT PRIMII AUROLACI CARE ŞI-O FREACĂ ÎN PUBLIC ŞI DACĂ MERGEŢI SEARA CU TROLEIBUZUL VEŢI DA PESTE ASEMENEA SCELERAŢI. UNUL DINTRE EI A ÎNCASAT O BĂTAIE ÎN ŢIGLINA 3 DE LA MINE ŞI DE LA UN PRIETEN, PENTRU CĂ ÎŞI FRECA MĂDULARUL ÎN FAŢA UNEI FETE.
SPER CA POZELE DE MAI JOS, SĂ FIE SUGESTIVE, CHIAR DACĂ NU ÎMI APARŢIN!

PENTRU VOI VĂ DAU IDEI: SĂ SCRIEŢI DESPRE PEDOFILI, ZOOFILI (CRED CĂ AM VĂZUT UN AUROLAC CUM ÎŞI BĂGA O RÂMĂ ÎN CUR), SCATOFILI SAU NECROFILI…. VOI ALEGETI!
Lasă un răspuns

