Bădi – COLIND PENTRU GUVERN!


Ţinii mică şi frumoasă
Şi danseaza noaptea-n casă?
Sunt eu Udrea Miss Blondina,
Dansez noaptea că e criză
Şi GUVERNU-A LUAT LUMINA
Futem-aş acu pe Boc,
Lumina o vreau la loc,
Să dansez şi să valsez,
De sânge să nu mă pătez,
Că acu nu am lumină ,
Dau cu capu de vitrină,
Iară capu meu micuţ,
Varsă sânge, că-i prostutz,
Dară de lumină am,
Eu mai multe exersam,
Frunze şi campanii noi
Pentru proşti şi pentru boi
România o făceam, mai ceva ca-n paradis,
O ţară mare de vis,
Cu turism înfloritor,
Cum a zis odat’ un chior,
Eu sunt blonda din Palat,
Multă muie eu am luat,
Pentru postu de ministru,
Îndurai un cuc sinistru
Că e mic şi e cam chior, şi e fost navigator,
Dară e şi scuipător
Gaura el mi-a gresit
Şi gura mia-nţepenit
Însă eu n-am zis nimic,
Că îmi place,
Că-mi displace,
El îmi dă şi eu voi tace

Verusri: Bădiţă Ştefan

Lasă un răspuns

